هشدار جدی مدیر کل صمت به صنوف متخلف در روزهای پایانی سال/اجازه نمی‌دهیم حق کسی ضایع شود
کد خبر: ۱۰۹۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ 01 March 2023

به نقل از خبرگزاری تابناک در گشت بازرسی مشترک اداره کل صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان تعداد زیادی از واحد های صنفی در یاسوج پلمپ شد

 مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان از پلمپ یک فروشگاه بزرگ و چند واحد صنفی در گشت بازرسی مشترک صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش تابناک؛روزبهان در گفتگو با خبرنگاران گفت:امروز طی بازدید میدانی از سوی بازرسی صمت و تعزیرات حکومتی از صنوف کیف و کفش، پوشاک، بدلیجات،آرایشی بهداشتی شهر یاسوج بازدید شد و یک فروشگاه بزرگ قریب به ۱۵واحد صنفی و نیمی از صنوف یک پاساژ به دلیل تخلف پلمپ و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

روزبهان گفت:گرانفروشی، درج نشدن قیمت، و صادر نشدن فاکتور مهمترین تخلفات ثبت شده این صنوف بود.

مدیر کل صمت استان ضمن هشدار جدی به صنوف متخلف گفت: اجازه نمی‌دهیم حق کسی ضایع شود در صورت مشاهده تخلف و رعایت نکردن قیمت‌های مصوب و گران‌فروشی متخلفین از هیچ اقدامی دریغ نخواهد شد و در اسرع وقت به دستگاه قضایی معرفی و علاوه بر جریمه با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود و کسانی که در خرید و فروش و ارائه خدمات به مردم انصاف را رعایت کنند مورد تشویق واقع خواهند شد.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی به‌ویژه موضوعاتی مانند نداشتن برچسب قیمت، گران‌فروشی، عدم ارئه ی فاکتور و یا احتکارِ کالا‌ها مراتب رابه سامانه ی پاسخگویی124 بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گزارش نمایند. 

انتهای پیام/

واحد های صنفی متخلف در یاسوج پلمپ شدواحد های صنفی متخلف در یاسوج پلمپ شدواحد های صنفی متخلف در یاسوج پلمپ شدواحد های صنفی متخلف در یاسوج پلمپ شد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار