اردشیری رئیس اداره راه شهرستان مارگون:در نقاط حادثه خیزی که داریم گشت‌های راهداری مستقر شده و به مردم هشدار می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ 01 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مارگون از اصلاح و بهسازی جاده‌های مارگون در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد و گفت : اولویت ما ورودی شهرها ، راه‌های اصلی و شریانی است .

صمد اردشیری با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سفرهای برون شهری گفت : بهسازی و آماده‌سازی محورهای شهرستان،از ابتدای اسفندماه آغاز کردیم که تا پایان اسفند هم ادامه دارد .

وی با اشاره به وجود حدود 800 کیلومتر راه در شهرستان، ادامه داد : اولویت اصلی ما در این طرح ، با ورودی شهر و مسیرهای اصلی و شریانی پرتردد است .

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مارگون ؛ چاله پرکنی ، لکه گیری و روکش آسفالت را از جمله اقداماتی دانست که در برنامه است و یادآور شد : این طرح را تا هر زمانی که وضعیت راه‌های شهرستان بهبود یابد ، جلو می‌بریم .

وی سپس به سایر اقداماتی که در راه‌های استان در آستانه ایام نوروز در دست انجام است اشاره کرد و افزود :در نقاط حادثه خیزی که داریم گشت‌های راهداری مستقر شده و به مردم هشدار می‌دهند. 

آماده سازی جاده‌های شهرستان مارگون برای تردد مسافران نوروزیآماده سازی جاده‌های شهرستان مارگون برای تردد مسافران نوروزیآماده سازی جاده‌های شهرستان مارگون برای تردد مسافران نوروزیآماده سازی جاده‌های شهرستان مارگون برای تردد مسافران نوروزیآماده سازی جاده‌های شهرستان مارگون برای تردد مسافران نوروزیآماده سازی جاده‌های شهرستان مارگون برای تردد مسافران نوروزی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار