رئیس هیئت اندیشه‌ورز فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی اولین نمایشگاه فضای مجازی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ 03 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر نادریان، رئیس هیئت اندیشه‌ورز فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اهداف برپایی نمایشگاه فضای مجازی در استان گفت: اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد باهدف معرفی توانمندی‌های تولیدی و رسانه‌ای فعالان فضای مجازی استان طراحی‌شده است.

وی افزود: بنابراین این نمایشگاه در بخش‌های سواد رسانه‌ای، رسانه‌های دیجیتال، تولید محتوا، سکو‌های ارائه‌دهنده خدمات و استارتاپ‌ها، تجارت و بازرگانی، فرهنگ و هنر، خدمات و... برگزار می‌شود، درحالی‌که صاحبان کسب‌وکار اینترنتی در زمینه‌های مختلف می‌توانند محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه مجازی به نمایش بگذارند.
نادریان با شاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه در استان هم گفت: باید توجه کرد که سال‌هاست بازاریابی نوین از طریق فضای مجازی در دنیا و به‌تبع در برخی مناطق کشورمان رایج شده بنابراین در این زمینه نباید از قافله عقب بیافتیم و باید از این فضا نیز بهره‌برداری مناسب را داشته باشیم چراکه ظرفیت‌های ارزشمند و نیز بالقوه‌ای در استان را شاهد هستیم.
وی تصریح کرد: بااین‌وجود نیز مهم‌ترین اهداف و مزایای برگزاری نمایشگاه مجازی در استان نیز می‌توان به افزایش فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات برای توسعه کسب‌وکار اینترنتی، کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات، حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی برای نمایش تولیدات و تسهیل دسترسی به بازار‌های داخلی خواهد بود.

نادریان در ادامه اظهار کرد: نمایشگاه فضای مجازی استان با شعار «چالش‌های مجازی را به فرصت تبدیل کنیم» برپا خواهد شد که این نمایشگاه با همکاری و نظارت سازمان فضای مجازی بسیج استان، سازمان تبلیغات اسلامی استان، شبکه استانی دنا، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، اداره کل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس، دانشگاه یاسوج و... برگزار می‌شود.
وی در پایان هم گفت: به دنبال فرهنگ‌سازی از فضای مجازی هستیم اگرچه اولین نمایشگاه مجازی کهگیلویه و بویراحمد، رویداد جدیدی خواهد بود که می‌تواند گرایش فعالان مجازی استان برای حضور در این نمایشگاه را صدچندان کند و پیش‌بینی می‌شود که این حرکت نوین موردتوجه فعالین فضای مجازی و صاحبان کسب‌وکار اینترنتی قرار گیرد.
براین اساس، این نمایشگاه از ۱۴ لغایت ۱۷ اسفندماه جاری و از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ عصر با حضور دستگاه‌های مختلف و نقش‌آفرین در حوزه فضای مجازی و آخرین تولیدات و دستاورد‌های آنان برگزار می‌شود علاقه‌مندان جهت بازید از این نمایشگاه می‌توانند به آدرس یاسوج، بلوار پاسداران، روبروی گلستان ۱۱، جنب ساختمان معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج مراجعه کنند.

اولین نمایشگاه فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌گردد+جزییات

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار