صفادوست بخشدار پاتاوه  در پایان ضمن تشکر از خدمات شبانه روزی مجموعه مدافعان سلامت دراین بخش،تکریم ارباب رجوع و حضور به موقع پزشکان و پرستاران در محل کار را خواستار شد
کد خبر: ۱۰۹۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 03 March 2023

بخشدار پاتاوه بصورت سرزده ازمرکزبهداشتی درمانی بخش پاتاوه بازدیدکرد.

مهمترین برنامه های بخشدار پاتاوه در این بازدید از آمار و ارقام پرسنل گرفته تا نحوه خدمات دهی ،تکریم ارباب رجوع و بررسی نواقصات وکمبود تجهیزات پزشکی در این مرکز. 

در پایان خانم دکتر میرخانی رئیس مرکز این بخش از راه اندازی مرکز رادیولوژی تاپایان سال جاری خبرداد که خبر بسیار خوشایندی برای مردم شهر و بخش پاتاوه خواهد بود.‌

صفادوست بخشدار پاتاوه  در پایان ضمن تشکر از خدمات شبانه روزی مجموعه مدافعان سلامت دراین بخش،تکریم ارباب رجوع و حضور به موقع پزشکان و پرستاران در محل کار را خواستار شد و افزود:به فضل الهی و باپیگیری های نماینده محترم مردم و استاندار انقلابی انتظار میرود ساخت بیمارستان پاتاوه که دغدغه اصلی مردم عزیز این دیار است به زودی زود محقق شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
امکانات و تجهیزات در بخش پاتاوه در شهرستان دنا با توجه به جمعیت و عمق محرومیت بسیار کم هست.مشکلات در پاتاوه بسیار شدید و جدی هست.از حیث دبیرستان هنرستان کتابخانه مرکز فرهنگی امکانات امدادی و جاده ای امکانات رفاهی و ورزشی امکانات اجتماعی مرکز فنی و حرفه ای استقرار ادارات و نهادها. ....پاتاوه مشکلات فراوان و زیادی دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار