سرپرست شرکت آبفای استان:
سرپرست آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی از کار افتادن دو پمپ انتقال آب از ایستگاه خیرآباد، آب مناطق کارکنان، رزمندگان و بخش‌های دیگر از شهر دوگنبدان قطع شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 03 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، صالحی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با اشاره به اینکه آب آشامیدنی شهرستان گچساران از سد کوثر تامین می‌شود، افزود: دو پمپ ایستگاه خیرآباد ساخت شرکت جیمکو در شهر مشهد است که باید از قبل سفارش داده شده تا تولید شود، اما با توجه به شرایط اضطرار یکی از این پمپ‌ها برای تعمیر به شهر اهواز ارسال شده که تا دو روز آینده کار تعمیر آن به اتمام می‌رسد.

سرپرست آبفای استان ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان گچساران افزود: این مشکلات مربوط به قبل بوده و در تلاش هستیم که با رفع نواقصات، دیگر شاهد چنین مشکلاتی در سطح استان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه قطعی آب در شهرستان گچساران از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند اتفاق افتاده است، گفت: دیشب با قطع کردن مخزن آب در منطقه ۵۰۰ دستگاه گچساران، به طور موقت تا حدودی مشکل در مناطق دچار تنش آبی برطرف شد.

صالحی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا مشکل را از طریق افزایش دبی چاه‌های آب منطقه امامزاده جعفر (ع) گچساران رفع کنیم، افزود: دو گروه اتفاقات از دو شهر دوگنبدان و دهدشت در حال تجهیز چاه‌های آب این منطقه هستند تا با وارد مدار کردن آن‌ها به شبکه شهر، مشکل را بر طرف کنند.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود مشکل قطعی آب تا یک شنبه ۱۴ اسفند برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار