امام جمعه یاسوج:
آیت‌الله نصیر حسینی گفت: کارکنان وزارت اطلاعات در همین جنگ ترکیبی اخیر شبانه‌روز زحمت کشیدند تا بتوانند با این گروه‌های فتنه‌گر تروریستی مقابله کنند.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ 03 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه یاسوج با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام عصر (عج) افزود: این روز را به سربازان گمنام در وزارت اطلاعات تبریک عرض می‌کنیم، زیرا این افراد تلاش زیادی می‌کنند تا امنیت مردم حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های وزارت اطاعات همیشه در میان مردم حضور داشته و برای امنیت کشور تلاش می‌کنند، ادامه داد: از مردم می‌خواهم اگر توطئه‌های امنیتی را مشاهده کردند به این نیرو‌های خدوم گزارش دهند.

آیت اله حسینی با اشاره به اینکه دشمن تلاش‌های بسیاری دارند تا جوانان ما را در مقابل دین و انقلاب اسلامی قرار دهند، گفت: اما جوانان ما انسان‌های باکرامتی هستند و فریب دشمن را نخواهد خورد.

وی همچنین به فرا رسیدن ایام نوروز اشاره کرد و افزود: باید در این ایام تلاش کنیم تا دست هم دیگر را بگیرم و افرادی که توانایی مالی خوبی ندارد را در این ایام تنها نگذاریم.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود از قطع درختان انتقاد کرد و ادامه داد: باید از انجام این اقدامات جلوگیری شود وباید نگذاریم این میراث طبیعی که سرمایه‌های این استان هستند از بین برود.

وی با بیان اینکه گیاهان دارویی زیادی در کوه‌های یاسوج وجود داشت، یادآور شد: در چند سال گذشته این گیاهان ریشه‌کن شده است و همه باید همت کنند تا این گیاهان با ارزش از بین نروند..

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار