مدیرکل صنعت معدن و تجارت از برگزاری نمایشگاه بهاره در مصلای یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 03 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، کریم روزبهان گفت: با توجه به ایام پایانی سال وتقارن آن با ماه مبارک رمضان نمایشگاه بهاره در مصلای بزرگ شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ اسفند ماه لغایت ۲۶ اسفند برای رعایت حال شهروندان و مصرف کنندگان دایر خواهد شد.

روزبهان افزود: در این نمایشگاه بیشتر اقلام کالایی پوشاک، کیف وکفش، آجیل و خشکبار واقلام تنظیم بازار وکالا‌های اساسی از قبیل مرغ منجمد، گوشت قرمز، برنج، شکر و میوه شب عید نیز عرضه می شود. 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: ساعت کار این نمایشگاه از ۱۰ صبح الی۲۰ شب خواهد بود که حضور ۲۲۰شرکت کننده در این نمایشگاه پیش‌بینی شد.

وی افزود: کار بازرسی و نظارت توسط بازرسان، کمیته نرخ گذاری و کمیته نظارت این اداره کل به طور حتم وجدی در دستورکار خواهد بود وغرفه داران باید اجناس خود را تا ۱۵ درصدکمتر از نرخ رایج بازار در این نمایشگاه عرضه نمایند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، برخورد تعزیری وقانونی صورت خواهد پذیرفت.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان درپایان افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به مدیریت داخلی نمایشگاه ویا به سامانه یکپارچه ۱۲۴ گزارش دهند تا به شکایات آن‌ها توسط تیم نظارتی، رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار