معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از صدور احکام رتبه بندی بیش از ۷ هزار نفر از فرهنگیان در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ 04 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد   ایمان سبحان نژاد گفت: اجرای قانون رتبه بندی وعده صادق دولت سیزدهم است که با همکاری و تعامل خوب دولت، مجلس انقلابی وشورای محترم نگهبان به ثمر نشست و با پیگیری مجدانه وزیر محترم آموزش وپرورش و تلاش شبانه روزی همکاران اداری در سراسر کشور شاهد صدور احکام رتبه بندی همکاران در اسفندماه هستیم.
وی گفت: اعضای میزکار رتبه بندی، هیات‌های ممیزه و ارزیابان ویژه به صورت جهادی و شبانه روزی در حال تلاش برای اجرای کامل قانون رتبه بندی به عنوان یکی از وعده‌های صادق دولت مردمی ایران قوی است.
سبحان نژاد بیان کرد: تاکنون احکام رتبه بندی برای ۷ هزار و ۵۰۰ فرهنگی شاغل و بازنشسته در این استان صادر شده است و بقیه نیز در روز‌های آتی درهمین اسفندماه صادر می‌شوند.
وحید بادغن مدیرمنابع انسانی واموراداری اداره کل آموزش وپرورش استان نیز گفت: بعد از فرآیند صدور احکام، کلیه نیرو‌هایی که رتبه آن‌ها تعیین تکلیف و در سیستم پرسنلی منطقه خدمتی تغدیه گردیده وکسانی که نسبت به رتبه خود اعتراض داشته باشند (سامانه my medu) بزودی از طریق وزارت جهت ثبت اعتراض باز خواهد شد تا همکاران در بازه زمانی اعلام شده ازسوی وزارت که حداکثر مهلت اعتراض (۱۰ روز) می‌باشد اعتراض خود را درسامانه با uzer ,password شخصی ثبت ودرزمان تعیین شده نیز اعتراضات مورد بررسی ونتیجه به افراد ذینفع اعلام خواهد شد
وی درخصوص پرداخت معوقات از تاریخ ۳۱ /۶/ ۱۴۰۰ نیز گفت: قطعا هرتصمیم قانونی که دراین خصوص وزارت برای استان‌ها تعیین کند اقدامات لازم برای مشمولین اعمال خواهد شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، اجرای رتبه بندی فرهنگیان در حالی به مراحل پایانی خود نزدیک می شود که اطلاع رسانی در این زمینه کم و به صورت قطره چکانی ارائه می شود ضمن اینکه ابهامات زیادی هم در خصوص نحوه کسب رتبه وجود دارد و در فضای مجازی هم اعتراضات زیادی مطرح می شود اما گفته می شود که فرهنگیان باید صبر کنند تا وضعیت نهایی رتبه آن ها اعلام شود. همچنین طی یکی دو روز اخیر هم که بحث ارسال پیامک و ورود به سامانه مطرح شده است، کندی و عدم کارکرد درست سامانه موجب نارضایتی فرهنگیان شده است. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
خدایی یکی بورسه ببینه اصلا می‌دونه فرایند رتبه بندی چجوریه؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
همه چی مشخص شده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار