رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سلامت و کیفیت مرغ‌های منجمد زیر نظر ستاد تنظیم بازار کاملا تایید شده است، گفت: با توجه به تاریخ مصرف این مرغ‌ها و همچنین میزان کافی ذخیره‌سازی، شهروندان فقط به اندازه نیاز روزانه و نهایتا هفتگی خود خرید کنند.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 05 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی معتمدی‌پور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی اظهار کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر مشکل داشتن مرغ‌های منجمد زیر نظر تنظیم بازار به ما نرسیده و ناظران ما در اداره‌کل دامپزشکی نیز به صورت مستمر سلامت و بهداشت این مرغ‌ها را رصد می‌کنند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: سلامت مردم خط قرمز جهاد کشاورزی است و در همین ایام نیز همکارانم در دامپزشکی به صورت تصادفی و در چندین نوبت از محموله‌های ورودی و خروجی سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام، برای اطمینان‌بخشی بیشتر، نمونه‌برداری کردند و سلامت انواع فراورده‌های گوشتی را تایید کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم با اطمینان از کالا‌های توزیعی زیر نظر این سازمان مصرف کنند، افزود: البته مردم باید بدانند که تاریخ مصرف این مرغ‌ها محدود است و اگر بیش از حد نیاز، خرید کنند قطعا سلامت این مرغ‌ها به مخاطره می‌افتد.
معتمدی‌پور ادامه داد: مدیریت تنظیم بازار با فرماندهی سازمان جهاد کشاورزی و همکاری قابل تقدیر سازمان‌های همکار از جمله تعزیرات، بسیج اصناف، دامپزشکی، صمت، شرکت پشتیبانی امور دام و حمایت‌های استاندار و معاون اقتصادی او عملکرد بسیار موفقی داشته که قابل مقایسه با گذشته نیست به همین دلیل افرادی با اهداف مختلف می‌خواهند این زحمات را زیر سوال ببرند.
وی توضیح داد: ممکن است افرادی باشند که آگاهانه یا ناآگاهانه مرغ‌های تنظیم بازار را از مراکز عرضه خریداری کنند و در فضای نامناسب ذخیره کنند و بعد که این مرغ‌ها فاسد شدند آن را به ستاد تنظیم بازار و جهاد کشاورزی نسبت دهند که کاری به دور از اخلاق است.
وی تاکید کرد: مردم فقط از مراکز معتبر و کاسبان امین کالا‌های اساسی خود را خریداری کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به میزان ذخیره کالا‌های اساسی گفت: ذخیره همه کالا‌های اساسی به میزان کافی است و تدابیر لازم برای تامین بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده و جای نگرانی نیست.
معتمدی‌پور تصریح کرد: برای پخت مرغ‌های منجمد و تغییر حالت انجماد آن‌ها لازم است ابتدا این مرغ‌های منجمد از فریزر به یخچال و بعد از آن در آب سرد منتقل شوند نه اینکه آن را در آب گرم قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار