گمانه زنی های زیادی در خصوص دلایل رخ دادن این اتفاق و دیگر اتفاقات از این دست مطرح می شود اما نکته خروجی همه این مسائل را به موضوع ارتش های تک نفره رئیسی باید مرتبط دانست !
کد خبر: ۱۰۹۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ 05 March 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی مرادی ، شب گذشته در جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت حاشیه بسیار زشتی رخ داد که هم آبرو از افرد رفت ، هم حرمت و جایگاه جلسه نقض شد و هم به مدیریت جلسه توهین شد ! مدیر کلی از دولت رئیسی ، با هتک حرمت جلسه ای که نمادی از دولت رئیسی است ، به مدیرکلی دیگر از دولت رئیسی اتهام رانت در بکارگیری خانواده زد و هم به نماینده ارشد دولت رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد بی احترامی کرد و نهایتا با حالتی نچندان محترمانه از جلسه بیرون انداخته شد ! برخی البته در انتشار این اخبار هم جانبداری مرموزانه ای در کار خود انجام دادند و تلاش کردند که این اقدام زشت را تا جایی که امکان دارد به نفع مدیر کل اخراجی تلطیف کنند اما کلیت ماجرا همان است که یک مدیر کل نتوانست شان خود و دیگران حتی مافوق را رعایت کند اما واقعا چرا چنین اتفاقی رخ داد ؟!
گمانه زنی های زیادی در خصوص دلایل رخ دادن این اتفاق و دیگر اتفاقات از این دست مطرح می شود اما نکته خروجی همه این مسائل را به موضوع ارتش های تک نفره رئیسی (افرادی که در واقع یک نفر هستند اما به اندازه یک ارتش صدا و ادعا دارند )باید مرتبط دانست !
ارتش های تک نفره در دولت رئیسی افرادی هستند که در انتقاد ، حمایت و برنامه ریزی ، خود یک عقل کل هستند و هیچگونه حرکت در چهارچوب گروه یا سیاست های دولت را بر نمی تابند . این افراد در لحظه انتقاد می کنند ، در لحظه حمایت می کنند ، در لحظه واکنش نشان می دهند و مطلقا به خروجی و سرانجام عمل خود توجه ندارند !
انتقادات برخی از این افراد در دوره ریاست جمهوری قبل ، از دولت و دولتمردان آنقدر تند و بی محابا بود که در سطح کلان منافع ملی را تهدید می کرد ، حاکمیت را زیر سوال می برد و نهایتا یک نسخه شفابخش خود تشخیصی را تجویز می کرد !
این افراد گاهی در پشت برخی عناوین انقلابی حضور دارند و اما در مواقع حساس بدون پیروی از یک سیاست جمع گرایانه به میل خود عمل می کنند و اتهام می زنند ، حکم صادر می کنند و اجرای حکم هم می کنند ! این افراد با وارد شدن به چرخه مدیران به آفتی برای دولت رئیسی تبدیل می شوند چرا که در هنگام تصمیم و اقدام به تنها چیزی که فکر نمی کنند ، سیاست های دولت است .
کهگیلویه و بویراحمد هم از این افراد مستثنی نیست و در میان برخی افراد حاضر در مدیریت های استان ، هستند تعدادی که یا همانند ارتش تک نفره برای خود اقدام می کنند و یا اینکه نهایتا اگر متمایل به کار جمعی نصف و نیمه باشند با حوزه های سیاسی خارج از دولت ، خود را تنظیم می کنند !
این ارتش های تک نفره و غیر پاسخگو در ادامه کار معضلات بیشتری را با اصرار بر اقدامات بر اساس تصمیمات خود تشخیصی برای دولت رئیسی ایجاد خواهند کرد که اگر از همین امروز برای آن ها چاره ای نشود فردا خیلی دیر است !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار