آخرین جلسه شورای اداری ۱۴۰۱ شهرستان مارگون به ریاست مختار اندرخور فرماندار این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ 05 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آخرین جلسه شورای اداری مارگون به ریاست مختار اندرخور فرماندار مارگون و با حضور حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه و اعضاء شورای اداری بامحوریت شعبان و عید نوروز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

اندرخور فرماندار مارگون ضمن تشکر از حضور اعضای شورای اداری و امام جمعه مارگون در این جلسه گفت: سالی که اتمامش معطر به شعبان و آغاز دیگرش ضیافت الله باشد قطعاً رنگ و بوی فجر ظهور می‌دهد و باید علاوه بر توان اداری از تمام توان انسانی و اسلامی خود جهت اعتلای این دو مقوله گام برداریم زیرا سُلطَهِ کُفر و استکبار با ترس از مقوله ظهور در زمینه ترویج بی‌ایمانی و رخنه در بدعت ادیان و مذاهب سعی بر هم زدن این معادله بزرگ دنیا تکانی را دارد.

اندرخور آمادگی شهرداری مارگون و دهیاران دو بخش مرکزی و زیلایی، جهت پاکسازی ورودی، معابر و جداول خیابان‌های شهر و روستا‌ها را از اولویت برنامه پایان سال این نهاد‌ها برشمرد و گفت: چون آغاز سالِ جَـدید متقارن با ماه مبارک رمضان است ممکن است میزبان گردشگر‌های احتمالی هم باشیم فلذا دهیاران محترم هم در روستا‌های خود آمادگی میزبانی احتمالی را داشته باشند.

حجه الاسلام خواجه پور با اشاره به موضوع نیمه شعبان نیز گفت: این برنامه امسال باید باشکوه برگزار گردد و بویژه جشن میلاد امام زمان (عج) نیمه شعبان که در روز‌های مانده به آخر سال می‌باشد جشن با شکوهی در سطح بخش برگزار گردد.

در پایان این جلسه مصوباتی داشت که اهم آنها به شرح ذیل به تصویب رسید. 

1برگزاری جشن باشکوه نیمه شعبان با حضور اعضای شورای اداری

2راه اندازی موکب در سطح شهرستان بمناسبت نیمعه شعبان

3حوزه شهرداری و شورای شهر سریتعر نسبت به آذین بندی شهر اقدام نمایند

4جمعیت هلال احمر و اورژانس 115آمادگی کامل را در جهت بروز حوادث داشته باشند

5جهت بازدید مسافران نوروزی غرفه هایی در شهر برپا و صنایع دستی شهرستان را به نمایش بگذاریم

6برپایی ایستگاه سلامت و پزشک مستقر برای مسافران نوروزی

7بهسازی تمامی کنده کاری های سطح شهرستان

8برگزاری مسابقات ورزشی درون شهرستانی با اهدا جوایز نفیس

آخرین جلسه شورای اداری در مارگونآخرین جلسه شورای اداری در مارگونآخرین جلسه شورای اداری در مارگونآخرین جلسه شورای اداری در مارگونآخرین جلسه شورای اداری در مارگونآخرین جلسه شورای اداری در مارگون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار