یوسفی از آمادگی امدادگران برای آغاز طرح نوروزی هلال‌احمر پیش از موعد در شهرستان مارگون خبر داد
کد خبر: ۱۰۹۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷ 05 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین یوسفی مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون با اشاره به شروع ماه رمضان در سوم فروردین و تعطیلی 16 اسفندماه و تبریک به مناسبت نیمه شعبان گفت: در این شرایط، پیش‌بینی ما این است که سفرهای پایان سال و نوروزی زودتر از موعد شروع شود، بنابراین با هماهنگی اورژانس طرح ملی امدادونجات هم زودتر از سال‌های قبل آغاز می‌شود.

 یوسفی افزود : پست هایی در ورودی و خروجی شهر پیشبینی شده اند که هدف از دایر شدن این پست ها  راهنمایی مسافران نوروزی ،توزیع بروشر وراهنمای نقشه گردشگری،سیاحتی ورزیارتی شهرستان و خیمه نماز جهت اقامه نماز،وچادر دوستدار کودک جهت سرگرمی کودکان همراه مسافران و ایستگاه سلامت و تست فشار خون توسط پزشک وپرستار می باشد.

یوسفی تصریح کرد:بالای 150نفر از اعضا جوانان وامدادگران وداوطلبان همچنین دوستداران جمعیت هلال احمر شهرستان مارگون دراین طرح به کارگرفته شده است تا در تمامی حوادثات غیر مترقبه آمادگی هرچه لازم را داشته باشند.

وی گفت: در حوزه امدادنوروزی علاوه بر پایگاه های مستقر شده یک پست امبولانس سیار راه اندازی شده که محورهای مواصلاتی شهرستان را پوشش میدهد و این طرح از 24اسفند تا پایان طرح نوروزی و بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به کلیه هموطنان بالاخص مسافرین و گردشگران می باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار