زنگ درختکاری به مناسبت هفته منابع طبیعی در دبیرستان ۹دی یاسوج همزمان با سراسر کشور نواخته شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷ 06 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی با حضور مدیرکل، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان معاونین ستادی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و به میزبانی دبیرستان دخترانه ۹دی زنگ درختکاری به صورت نمادین نواخته شد.
مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در این مراسم به ضرورت ارتقاء سطح حفاظت از منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: کاشت درخت در روز درختکاری توسط مدارس در فرهنگ طبیعت دوستی تأثیر بسزایی داشته است.
وی همچنین به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت اشاره کرد و گفت: دانش آموزان «سفیران منابع طبیعی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت» هستند و همچنین در اجرای این طرح مردمی به عنوان مروجان اصلی و پایه‌ای خواهند بود.

وی به لزوم پیشگیری از حریق‌ها در
جنگل و مراتع از طریق کانال‌های ارتباطی دانش آموزی تاکید کرد و ادامه داد: از مدیریت آموزش و پرروش استان و شهرستان بویراحمد، مدیر دبیرستان ۹دی و همکاران ایشان و دانش آموزان که این برنامه را تدارک دیده اند قدردانی می‌کنم.

در ادامه مدیر آموزآموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، از فعالیت‌های مدارس در خصوص حفظ منابع طبیعی و احترام به طبیعت و برنامه‌های هر ساله درختکاری توسط دانش آموزان در روز ۱۵ اسفند ماه توضیحاتی ارائه داد و از همکاری خوب منابع طبیعی استان با آموزش و پرورش قدردانی کرد.
کورش دلشاد گفت: در بیش از ۴۰۰ مدرسه از مدارس شهرستان بویراحمد برنامه کاشت نهال به یاد شهدای دانش آموزان اجرا می‌گردد.

با نواخته شدن زنگ درختکاری به صورت نمادین، مدیر کل وکارکنان منابع طبیعی وآبخیزداری استان و مدیران و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمدبه همراه با دانش آموزان به کاشت و غرس نهال پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار