در این جلسه چه اتفاقی رخ داد که منجر به اخراج کیان دهراب پور و نهایتا لغو حکم وی شد؟
کد خبر: ۱۰۹۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 07 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در شبی که جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد اتفاقات تلخی رخ داد که نهایتا منجر به لغو حکم مدیر کل بیمه سلامت که یکی از مدیران خوب و انقلابی محسوب می‌شود، شد. اما در این جلسه چه اتفاقی رخ داد که منجر به اخراج کیان دهراب پور و نهایتا لغو حکم وی شد؟
قبل از انتشار فیلم چند نکته ضروری است
اول اینکه سخنان دهراب پور هر چند نوعی اتهام زنی بود، اما با اغماض می‌توان گفت یک مدیر با ادعای انقلابی دغدغه خود در جلسه‌ای که مربوط به مشکلات خانواده شهدا بود مطرح کرد.
دوم اینکه با وجود تذکر استاندار در خصوص داشتن اسناد و مدارک برای اثبات ادعا‌های مطرح شده، اما روند جلسه به گونه‌ای نبود که کار به جنگ و جدل و توهین و اخراج منجر شود

و نکته آخر اینکه متاسفانه دکتر دهراب پور علیرغم کشیدن پای خانواده برخی مدیران خود ظرفیت نام بردن از تخلف خانواده خود (انگونه که مقدم شهردار یاسوج گفت) را نداشت که نکته اصلی و بد ماجرا در همین موضوع بود؛ و یک نکته ظریف دیگر اینکه در جلسات معمولا مدیران برای صحبت کردن وقت می‌گیرند و در توضیحات خود تلاش می‌کنند از مباحث دو طرفه پرهیز کنند و در صورت لزوم پاسخگویی از رئیس جلسه وقت می‌گیرند و صحبت می‌کنند همانگونه که مقدم برای پاسخ به دهراب پور همین کار را کرد، اما متاسفانه دهراب پور نه!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
دفاع آقای دکتر داراب پور از ایثارگران ستودنی هست
استاندار محترم بجای راستی آزمایی صحبت دکتر او را جلسه اخراج کرد
قادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
دهراب پور حقیقتا در اندازه مدیر استانی نبوده و نیست. بهتره به مدیرانی که در عدم رعایت اخلاق اسلامی و اتهام زنی بی سند به دیگران در جامعه بدآموزی میکنند هرگز فرصت و میدانی برای مدیریت داده نشود.
ناشناس
|
Japan
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
صحبت های آقای دکتر دهراب پور در موضوع جلسه و در دفاع از ایثارگران بود شهامت و شجاعت ش ستودنی ست گر چه منجر به عزل وی شد ولی در خاطره ها جاودان خواهد ماند .

در دولتی که دم از عدالت و فساد ستیز ی میزند افشاگران هر گونه فساد باید حمایت شوند نه اخراج
اانصار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
حقییقت همیشه تلخ است
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
اقای دهرابپور چون واقعیتها را بیان نمودند پس ادم بد و بی اخلاقی نام نهاده شد من طرف هیچکدوم نیستم ولی حق همیشه پابرجاست صحبت اقای دهرابپور حرف همه ی ماهاست و حقیقت الان جامعه و استان بی در و ئپیکر ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
ماشاالله بروید سازمان بیمه سلامت ببینید چقدر از دانشگاه تهران آوردند!!یعنی این سازمان مدیر ندارد!!؟ یعنی ویرانه تحویل مدیرعامل شده که کلی آدم از دانشگاه آورده اند!؟ هیئت علمی که هم باید به دانشگاه برسد هم به سازمان!!!!؟سر درش را عوض کنند اسمش را بگذارند دانشگاه بیمه سلامت!!! این هم وضع سازمانی که همه جایش رانت بی داد میکند از انتصابات در استان ها بگیر تا شرکت ها و معاونت ها و داخل ستاد!! هر روز هم با آمدن یک مدیر عامل ساختار عوض میکنند!!! ساختارهای سلیقه ای!!! تا دلتان هم بخواهد مشاور فلان و بخوان و بازنشستگان و... نتیجه انتصاب های سیاسی هم میشود آمار دروغ و پر از غلط که وضع درمان و بیمه را خوب نشان میدهد اما مردم پول دارو را آزاد باید بدن.. گوش هیچ کس هم بدهکار نیست. ماشاالله همه را هم میخرند از خبرنگار و صدا و سیما بگیر تا جاهایی که قراره حافظ منافع مردم باشه!!؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار