اندرخور فرماندار مارگون: اگر شوراها و دهیاری نقش خود را به خوبی ایفا کنند قطعا قدم مثبتی در توسعه روستایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برداشته خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 07 March 2023

نشست فرماندار مارگون با دهیاران و شوراهای دو بخش این شهرستان

جلسه نشست فرماندار شهرستان با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و بخش زیلایی با حضور بخشداران دو بخش برگزار گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان در این نشست طی سخنانی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم و حضور میدانی و جهادی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم با تکیه بر ارتباط مستقیم با آحاد جامعه گفت: در این صورت است که می‌توان مشکلات مردم را شناسایی کرد و بخشی از مسائل را با کمک خود آنان حل نمود.

اندرخور با تاکید بر اجرای الگوی نظام مند شدن دهیاری ها و شوراهای اسلامی گفت: اگر شوراها و دهیاری نقش خود را به خوبی ایفا کنند قطعا قدم مثبتی در توسعه روستایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برداشته خواهد شد.

فرماندار از اعضای شوراهای اسلامی روستاها خواست محورهای پیشنهادی و راهکارهای عملیاتی خود در خصوص رفع مسائل و مشکلات را به بخشداری اعلام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس مدیریت شهرستان آمادگی خود در جهت رفع مسائل ومشکلات روستاییان را اعلام میدارد.

فرماندار مارگون در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی موظفند تا بر اساس وظایف ذاتی و عمل به سیاست‌های دولت مردمی، بهترین خدمات را به روستائیان ارائه نمایند افزود:براساس هماهنگی صورت گرفته در آینده نزدیک جهت سرکشی و رفع مسائل و موضوعات روستاییان با نظارت دو بخشدار، تیمی متشکل از روسای ادارات شهرستان از بخش های مختلف و روستاهای آن بازدید میدانی و با مردم ارتباط چهره به چهره خواهند داشت.

لازم به ذکر است در ادامه نماینده دهیاران در جلسه مسائل و مشکلات موجود روستاها را در زمینه های مختلف عمرانی،آموزشی،ورزشی،خدماتی و رفاهی،آب و کشاورزی مطرح کردند.

نشست فرماندار مارگون با دهیاران و شوراهای دو بخش این شهرستاننشست فرماندار مارگون با دهیاران و شوراهای دو بخش این شهرستاننشست فرماندار مارگون با دهیاران و شوراهای دو بخش این شهرستاننشست فرماندار مارگون با دهیاران و شوراهای دو بخش این شهرستاننشست فرماندار مارگون با دهیاران و شوراهای دو بخش این شهرستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار