فرماندار شهرستان مارگون با صدور پیامی پانزدهم شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت
کد خبر: ۱۰۹۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 08 March 2023

فرماندار شهرستان مارگون با صدور پیامی پانزدهم شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مارگون؛ متن پیام به شرح زیر است:

                                      بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان، مطلع خورشید فروزان حضرت مهدی (عج) در ظلمت تاریخ ، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جبّاران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان است.

امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصا "سربازان گمنام امام زمان(عج)" است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند.

اکنون جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور یگانه منجی عالم بشریت است و عدالت برای پای بوسی قدمش لحظه شماری می کند و بر ماست که در عصر غیبت، با انتظار فرج که از برترین عبادتهاست، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ظلم و ستم، زمینه ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حضرت حق ظهورش را طلب نمائیم.

اینجانب، میلاد مسعود‌ یگانه‌ منجی عالم بشریت‌،حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداه) را به همه مسلمین جهان و منتظران ظهور ، هموطنان عزیز، مردم شریف شهرستان مارگون، سربازان گمنام آن حضرت، تبریک و تهنیت عرض نموده و همچنین تقدیر و تشکر ویژه ای میکنم از حضور پرشور و بی نظیر مردم شهرستان مارگون در جشن میلاد امام زما(عج)و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج آن حضرت و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان جهان را مسالت دارم.

 

مختار اندرخور

فرماندار مارگون

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نیکنام
|
Germany
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
احسنت به فرماندار مردمی و محرومان..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار