رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که با ترفند وعده ازدواج آسان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می نمود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱ 10 March 2023
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در یاسوج

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید مهدی عمران فر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی دریافت مرجوعه قضایی از سوی یکی از شهروندان مبنی بر این که پس از عضو شدن در یک کانال تلگرامی با عنوان ازدواج آسان با فردی آشنا شده که به بهانه واهی و پوچ مبلغ بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از ایشان کلاهبرداری نموده است.
وی افزود: با توجه به شکایت صورت گرفته موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

عمران فرد تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و تلاش شبانه روزی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی فرد کلاهبردار را در یکی از استان‌های شمالی شناسایی و دستگیر کردند.

وی در ادامه بیان داشت : افراد سودجو با راه اندازی صفحه‌های غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی و دادن وعده‌هایی در خصوص ازدواج آسان یا دوستی‌های غیر اخلاقی از کاربران کلاهبرداری کرده و باعث رواج فساد در جامعه می‌شود، از این رو توصیه می‌گردد ضمن پایبندی به اصول شرعی و اخلاقی از ورود به شبکه‌های اجتماعی که باعث تخریب افکار آن‌ها شده و گسست زندگی فردی و اجتماعی آن‌ها را به دنبال دارد خودداری کرده و فریب وعده‌های دروغین شیادان اینترنتی را نخوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار