معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل بقاع متبرکه استان برای اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی خبر داد و گفت: طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی از طرحهای فاخر اوقاف و امور خیریه در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائران می باشد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳ 12 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد با بیان اینکه این طرح از ۲۵ اسفند آغاز و تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بقاع متبرکه استان ادامه داردبیان کرد: طرح آرامش بهاری از طرحهای فاخر سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح کشور است که با نگاه همه جانبه پاسخگوی زائران در راستای خدمت رسانی رفاهی ،فرهنگی می باشد.

وی به اجرای طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان در آغازین روزهای سال نو و تقارن آن با عید باستانی نوروز، این تقارن و مهمانی شهرالله را به فال نیک گرفته و برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای هر چه بهتر دو طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی با هماهنگی هیأت امنا و مدیران مراکز افق بقاع متبرکه استان کهگیلویه وبویراحمد اندیشیده شده است.

مومنی افزود: در طرح آرامش بهاری 25 مبلغ اعزامی از قم و بومی استان در بقاع متبرکه شاخص استان در غرفه های متعدد فرهنگی پاسخگوی زائران عزیز می باشد.

وی تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه در بحث خدمات سفر جز معدود دستگاههایی است که برای رفاه حال مسافران و گردشگران مذهبی همه امکانات خویش را در سطح اداره کل و ادارات شهرستانی بسیج نموده تا خدمات مطلوب و رضایت بخشی ارائه گردد.

مومنی افزود: درطرح آرامش بهاری و ضیافت الهی بقاع متبرکه شاخص استان با توجه به امکانات و ظرفیتها در سه سطح تقسیم بندی شده اند که متناسب با زیرساختهایی که دارند خدمات بهتری به زائران و گردشگران نوروزی ارائه دهند.

مومنی گفت: در سطح یک امامزاده بی‌بی‌حکیمه (س)، امامزاده سید محمود قلعه رئیسی و امامزاده مختار یاسوج، ۱۰ بقعه متبرکه سطح دو و ۱7 بقعه متبرکه در سطح سه میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه استان با بیان اینکه بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال و پذیرایی از مسافران، گردشگران و زائران نوروز ۱۴۰۲ است گفت: بقاع متبرکه شاخص استان برای میزبانی از زائران در طرح نوروزی آرامش بهاری و ضیافت الهی ماه مبارک رمضان آمادگی کامل دارد.

وی ،استفاده از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم را از مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در نوروز 1402 عنوان کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد در پایان، از استاندار مکتبی و انقلابی کهگیلویه وبویراحمد خواست با توجه به اینکه اکثر بقاع متبرکه در مناطق گردشگری واقع شده اند و در ایام نوروز پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور است نسبت به نگاه ویژه دستگاههای خدمات رسان از جمله هلال احمر ،آب فاضلاب ، امور عشایر ،شرکت برق ،شرکت نفت گچساران و اوراژانس تاکید مضاعفی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار