مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از موفقیت "زهرا حمیده نسب" هنرمند هم استانی در اولین جشنواره ملی بداهه نویسی و خوشنویسی با عنوان "مشق مادر" خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 12 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ عبدالرسول شریفی مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: جشنواره «مشق مادر» به طور همزمان در ۳۱ مرکز در سراسر کشور در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور بانوان هنرمند و خوشنویس برگزار شد و مرحله داوری آن با حضور ۹ داور ملی به اتمام رسید.

وی افزود: ۵۴۴ اثر در دو بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق به دبیرخانه این جشنواره رسید که پس از داوری پانزده اثر جزو آثار برگزیده و یکصد اثر شایسته تقدیر شدند.

شریفی تصریح کرد: این آثار کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین آیات و اشعار با موضوع مقام زن و مادر بود که از بین ۱۵ اثر برگزیده، ۹ اثر مربوط به بخش نستعلیق و ۶ اثر در بخش شکسته نستعلیق است و از بین ۱۰۰ اثر شایسته تقدیر ۷۰ اثر نستعلیق و ۳۰ اثر شکسته نستعلیق است.

وی با اشاره به موفقیت هنرمند هم استانی در این جشنواره، بیان کرد: در این جشنواره سرکار خانم زهرا حمیده نسب از هنرمندان تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد توانست در میان برگزیدگان قرار بگیرد.

برگزیده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار