معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:
معاونت پژوهش وتوسعه منابع انسانی اد اره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از ارسال شیوه نامه انتخاب معلم نمونه به شهرستان‌ها ومناطق خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸ 12 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ایمان سبحان نژاد در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم گفت: معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگو‌های اولیه دانش آموزان نقش کلیدی در توسعه وتربیت نیروی انسانی دارند.
وی با بیان اینکه بر اساس شیوه نامه انتخاب معلم نمونه همه معلمان رسمی، پیمانی و آزمایشی در واحد‌های آموزشی وپرورشی اعم از دولتی و غیردولتی که از مهرماه ۱۳۹۸ تا کنون مشغول به خدمت بوده اند می‌توانند در این طرح شرکت کنند گفت: فعالیت ستاد بزرگداشت مقام معلم در شهرستان‌ها و مناطق توسط اداره ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات ارزیابی و گزارش آن جهت اقدامات بعدی به ستاد بزرگداشت مقام معلم ارسال خواهد شد.
وی گفت: ثبت نام شرکت در طرح انتخاب معلم نمونه از ۱۶ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ اسفندماه ادامه دارد که معلمان گرامی می‌توانند در سامانه LTMS با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه خود در این طرح ثبت نام و مستندات خویش را در قالب لوح فشرده به مدیر مدرسه تحویل نمایند.
معاونت پژوهش وتوسعه منابع انسانی اد اره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: بعد از فرآیند انتخاب معلمان نمونه در ستاد بزرگداشت مقام معلم، معلمان نمونه معرفی ودر سطح استان و شهرستان‌ها ومناطق از آنان تجلیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار