در دیدار عزتخواه با مدیرکل بنیاد شهید استان به مناسبت روز شهداء اعلام شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش وپرورش در سنگر تعلیم وتربیت از آرمان‌های شهدا به نحو مطلوب پاسداری می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 13 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به مناسبت ۲۲ اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید مدیرکل آموزش پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در اداره کل بنیادشهید و امورایثارگران استان با مدیرکل و معاونین این سازمان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های نظام هستند که باید به نحو شایسته‌ای به مشکلات آنان رسیدگی شود.
حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه شهدا انسان‌های آزاده و به قله رسیده‌ای بودند که با تبعیت از ولایت برای دفاع از وطن عزیزترین گوهر خویش یعنی جانشان را فدا کردند گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های این نظام هستند و باید در جهت رفع مشکلات تحصیلی و اداری آن‌ها از ظرفیت‌های قانونی نهایت استفاده را بکار گیریم.
وی افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهداست که در آموزش وپرورش تلاش می‌کنیم در مسیر آرمان‌های والای آنان حرکت کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از تلاش‌های مدیرکل و مجموعه مدیریتی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در توجه به خانواده‌های ایثارگران و ترویج فرهنگ شهید وشهادت تشکر وقدردانی کرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۱۳۵۸ یکسال قبل از شروع جنگ تحمیلی به فرمان امام (ره) تشکیل شد.
رضا پارسیان نژاد افزود: امروزه ثبات و امنیتی که جمهوری اسلامی ایران دارد در سایه رشادت‌ها و جانفشانی شهداء و شما یادگاران دوران دفاع مقدس به دست آمده و خدمتگزاران جامعه ایثارگری در بنیادشهید و امور ایثارگران تمام تلاش خود را خدمت به این قشر عزیز به کار خواهند بست.
وی به جایگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در کشور اشاره کرد وگفت: بر اساس ارزیابی به عمل آمده در ۶ ماهه اول سال جاری بنیاد شهید استان کهگیلویه وبویراحمد رتبه ۱۹ کشور را دارا بود که با تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های چند ماهه اخیر در بحث عملکرد وپایش برنامه‌ها خوشبختانه جایگاه رتبه ششم را در کشور کسب کرده ایم.
پارسیان نژاد از توجه آموزش وپرورش در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان و شهرستان‌ها ومناطق تقدیر وتشکر کرد وگفت: روسای شهرستان‌ها و مناطق آموزش وپرورش همکاری خوبی با بنیاد شهید دارند که جای تقدیر دارد.
وی گفت: قریب یک چهارم شهدای استان شهدای فرهنگی و دانش آموزی هستند که آموزش وپرورش در توجه و نگاه به جامعه ایثاگری جز دستگاه‌های الگو و نمونه است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد مردمی کردن برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران را از اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد وگفت: یادواره شهدا در مناطق مختلف استان خود جوش و مردمی برگزار می‌شود که نشان از قدردشناسی مردم ولایتمدار استان نسبت به شهدا و آرمان‌های بلند آنان می‌باشد.
وی درپایان اظهار امیدواری کرد: با تعامل و هماهنگی بیشتر با دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان بتوانیم بیش از گذشته گام‌های بلندی برداریم.
در پایان این دیدار به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز شهدا، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اهداء لوح سپاس از رضا پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خادم شهدای استان تجلیل کرد.

آموزش وپرورش در سنگر تعلیم وتربیت از آرمان‌های شهدا پاسداری می‌کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار