رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از آماده‌باش نیرو‌های این سازمان در چهارشنبه‌ آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ 13 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از آماده‌باش کامل نیروهای سه پایگاه آتش‌نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

 

هاشم یوسفی افزود: ۱۰ گروه خودرویی، ۶۰ نیروی عملیاتی و ۴ دستگاه خودروی آتش نشانی مجهز در نقاط پرخطر شهر یاسوج برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری مستقر می‌شوند.

 

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی لازم با دستگاه‌های امدادی و امنیتی از جمله ستاد مدیریت بحران، نیروی انتظامی و اورژانس برای این شب انجام شده است.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج افزود: طی سال گذشته نیز شاهد حادثه ای در شب چهارشنبه سوری شهر یاسوج نبوده ایم.

 

یوسفی با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ سال از آسیب‌پذیرترین رده سنی در چهارشنبه سوری هستند، گفت: والدین در این شب مراقب فرزندان خود باشند، همچنین از روشن کردن آتش در کنار پست‌های توزیع برق، مکان‌ها و پارکینگ‌های سربسته، کوچه‌های باریک، کنار خودروهای پارک شده و مواد اشتعال‌زا خودداری کنند.

 

وی ادامه داد: نقاط حادثه خیز چهارشنبه سوری در سطح شهر را شناسایی کرده ایم و قرار شد، اکیپ‌های امدادی در این نقاط مستقر شوند و آتش نشانی به صورت ۲۴ ساعته در شب چهارشنبه سوری و ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به مردم و شهروندان است.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج عنوان کرد: شاید روشن کردن آتش در اختیار افراد باشد اما کنترل و اطفای آن در اختیار آنها نیست و ممکن است منجر به خسارات جبران ناپذیر شود.

 

یوسفی تاکید کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر سنت چهارشنبه سوری تحریف شده و ماهیت خود را از دست داده است مردم و جامعه دچار خسارت شده اند و مراقبت شود که سال نو را با تلخی شروع نکنید.

 

وی گفت: موادمحترقه بسیار خطرآفرین هستند، بنابراین نگهداری این مواد در منزل خطرناک است و افراد از پرتاب این مواد به سمت خودروها و افراد خودداری کنند.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج بیان کرد: در صورت هرگونه حادثه و اتفاقی ابتدا افراد مسن و کودکان را از محل حادثه دور کرده و بلافاصله با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با ذکر دقیق آدرس تماس بگیرید تا فرشتگان نجات آتش نشانی در صحنه حاضر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار