رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی روبیکا در استان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ 13 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید مهدی عمران فر افزود: در پى اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی در شبکه اجتماعی روبیکا از طریق شماره تلفن وی اقدام به ارسال پیام‌هایی با مضامین غیر اخلاقی برای مخاطبین کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: ابتدا حساب کاربری شاکی از هک خارج و در اختیار وی قرار گرفت و پس از بررسی مستندات لازم ارائه شد.

وی اضافه کرد: با همکاری و پشتیبانی شرکت روبیکا متهم در یکی از استان‌های شمالی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

عمران فر یادآور شد: شهروندان توجه داشته باشند هنگام عضویت در شبکه‌های اجتماعی حتما احراز هویت دو مرحله‌ای را انجام دهند و هنگام عضویت در شبکه‌های اجتماعی، کد احراز هویت را به هیچ وجه نباید در اختیار دیگران قرار گیرد.

سرهنگ عمران فر گفت: متاسفانه افرادی که در این زمینه دسترسی به اکانت شبکه اجتماعی از آنان گرفته می‌شود، کد احراز هویت خود را به صورت نادانسته در اختیار دیگران قرار داده اند یا با نصب بد افزار‌هایی که در فضای مجازی دست به دست می‌شوند، زمینه دسترسی به اطلاعات شخصی و پیامک‌های دریافتی خود را به مجرمان سایبری داده اند.

وی از شهروندان خواست، هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را به نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
ولگردهایی که به برکت ثروت باداورده والدین پس از انقلاب، به هرزگی و مزاحمت مشغولند، در پرتو ضعف عملکرد پلیس و دادگاه جسارت بی حد یافته اند. جوانانی که با دستکاری اگزوز موتور و خودرو با صدای دیوانه کننده به مانور درخیابانها مشغولند و یا اماده حمله به معترضان مزاحمتها هستند امنیت جامعه را بطور کامل سلب کرده اند بدون انکه کسی معترض باشد!. از بی حجابی کسی اسیب نمی بیند بجز قشر کوچکی از جوانان که رها از قید وبند تربیت زندگی حیوانی دارند اما از مزاحمتها همه در عذابند که متاسفانه مسئولین فقط به موضوع حجاب بعنوان ابزار سرکوب مدنی اهمیت میدهند. ایران عقبمانده ترین و وحشیترین موجودات انسان نما را در خود دارد و هرگز به درجه انسانیت و پیشرفت علمی و اجتماعی نخواهد رسید. یک ولگرد در حضور پلیس اهانت و تهدید میکرد اما پلیس اهمیت نداد گفتم امنیت ندارم و میخواهد با شما کلانتری بیایم اما سوار خودرو شد و رفت بدون انکه به فرد شرور تذکر دهد. در چنین کشور اهریمنی نفس کشیدن حرام است چه رسد زندگی با وضعیت سگی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار