برخورد کامیون و خودرو سواری در محور یاسوج-اصفهان یک کشته برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 14 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده پلیس راه این استان گفت : در این حادثه تصادف که صبح امروز  بر اثر برخورد کامیون و خودروی سواری سمند(شوتی)  در جاده  یاسوج-اصفهان و در نزدیکی روستای سمرون  رخ داد راننده خودروی سمند که تک سرنشین آن بود به علت شدت جراحات در دم فوت کرد.

 

سرهنگ دانایار علت این حادثه تصادف را  تجاوز  به چپ خودروی سمند اعلام کرد و افزود: بیشترین علت بروز تصادفات در جاده های کهگیلویه و بویراحمد تجاوز به چپ و سبقت های غیر مجاز است که ضروری است رانندگان و کاربران جاده برای حفظ سلامتی خود و دیگران از انجام حرکات رانندگی خطرناک خودداری کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری شود.

 

 وی با اشاره به حوادث رانندگی در ۲۴ گذشته در جاده های کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این مدت بجز یک مورد تصادف که صبح امروز در جاده یاسوج - اصفهان رخ داد مورد دیگر نداشتیم و به جز منطقه مله شوره در جاده یاسوج- شیراز به علت رانش زمین تردد در همه مسیرهای استان  به صورت روان ادامه دارد.

 

سرهنگ دانایار ادامه داد: با احداث جاده کناری در جاده یاسوج - شیراز  این مسیر نیز به صورت موقت بازگشایی شده و تلاش می شود این مسیر در اسرع وقت بازگشایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار