دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر شهرستان مارگون به ریاست مختار اندرخورخور فرماندار واعضای جلسه فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲ 15 March 2023

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد فرماندار مارگون ضمن تقدیر ازگزارشات کمیته های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت:آموزش مقدمه پیشگیری است بنابراین بایدباتهیه وتدوین برنامه های آموزشی نسبت به آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم ازجمله مدارس و خانواده ها سیاست گذاری های لازم صورت گیرد.

اندرخور در ادامه خواستار شناسائی نقاط آسیب دیده و درمعرض خطر روستائی وشهری به منظور بهبودی افراد و جلوگیری از گسترش آن ؛آموزش به افراد و اقشار مختلف جامعه نسبت به مضرات وعواقب ناشی از اعتیاد که نقش مهمی در پیشگیری از گرایش به مواد مخدر دارد شد.

فرماندار در ادامه افزود:کمیته های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر گامی موثر در راستای کاهش مسائل و مشکلات موجود در این حوزه خواهند بود و با بررسی مسائل مرتبط در امر مبارزه با موادمخدر درکمیته های این شورا میتوان ابعاد مبارزه باموادمخدر را مورد توجه قرارداد وباتوجه به نقش و اهمیتی که کمیته آموزشی و فرهنگی در بحث پیشگیری از اعتیاد دارد لذا انتظار میرود این کمیته برنامه های خود را به دبیر خانه شورا ارسال دارد واز ظرفیت پایگاههای بسیج دراین کمیته استفاده شود فعالیت خود را محدود به شهر و طبقه خاصی از جمعیت نکند بلکه در نقاط روستایی ونیز برای همه اقشار مردم اعم از دانشگاهیان بازاریان .وخانواده های تحت پوشش برنامه هایی داشته باشند.

شورای مواد مخدر مارگون برگزار شد.شورای مواد مخدر مارگون برگزار شد.شورای مواد مخدر مارگون برگزار شد.شورای مواد مخدر مارگون برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار