مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بدو تاسیس تاکنون ۸۹ هکتار فضای سبز با ۱۱۳ هزار اصله نهال و درخت با آبیاری قطره‌ای ۱۸۴ کیلومتر هچنین ۶ هکتار گلکاری و چمن در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ 15 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سهیل مرادی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین غرس ۵۰۰ نهال اشجار به نمایندگی از ۲ هکتار فضای سبز ایجادی سال جاری در سطح شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی افزود: از آنجا که ما می‌خواهیم صنعت سبز داشته باشیم و یکی از ارکان آن ایجاد فضای سبز است می‌بایست به سمت ایجاد فضای سبز حرکت کنیم لذا با همین رویکرد سیاست‌ها و برنامه‌های مدونی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی تعریف و در حال پیگیری و اجرا می‌باشد. از مجموع بیش از ۶۷۳ هکتارعرصه فازعملیاتی بیش از ۸۹ هکتار از اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان زیر پوشش فضای سبز قرار دارد.
مرادی نژاد با اشاره به اهمیت ایجاد فضای سبز و حفاظت از محیط زیست در شهرک‌ها و واحد‌های صنعتی، گفت: براساس قرارداد بین شرکت شهرک‌های صنعتی و صاحبان سرمایه مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ۱۵ درصد از مساحت زمین واگذار شده به صاحبان صنایع و ۱۰ درصد از اراضی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی که در مجموع ۲۵ درصد اراضی طبق تعهدات این شرکت می‌بایست زیر پوشش فضای سبز قرار گیرد، که تحقق این مهم مستلزم همکاری و تلاش صنعتگران و سرمایه گذاران عزیز می‌باشد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال آینده نیز بیش از ۲.۵ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان زیر پوشش فضای سبز قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار