نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون گفت: منافع سدهایی که طرح مطالعاتی آنها در دوره حضورش در مجلس پیگیری شده‌است، عاید مردم در بویراحمد، دنا و مارگون خواهد شد و از نخبگان جریانات سیاسی و فعالان زیست محیطی جهت شرکت در نشست هم‌اندیشی دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 17 March 2023

مهدی: روشنفکر نخبگان جریانات سیاسی منتقد را به جلسه هم اندیشی مدیریت آب دعوت کرد / مطالعات سدها در دوره بنده اجازه خروج یک قطره آب از حوزه انتخابیه را نمی دهد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع احداث سد خرسان، اظهار داشت: در این رابطه دغدغه مردم منطقه سادات محمودی به حق و قابل دفاع می‌باشد.
وی افزود: قطعاً در راستای قانون جهت دفاع از حق مردم و همچنین مدیریت منابع آبی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.
مهدی روشنفکر با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله مهمترین تأمین کنندگان آب حوزه کارون است، گفت: از ابتدا شروع بکار در مجلس شورای اسلامی به عنوان خادم مردم تلاش نموده‌ام که حق تضییع شده استان در موضوع مدیریت منابع آبی به مردم استان برگردانده شود و تمام سد‌هایی که در مدت حضور در مجلس در حوزه انتخابیه طرح مطالعاتی آن‌ها انجام شده است هیچ آبی از این سد‌ها به خارج از استان نرفته و منافع آن عاید استان خواهد شد.
وی ضمن تشکر از دغدغه گروه‌های مختلف اعم از سیاسی و اجتماعی، چهره‌های شاخص سیاسی و اجتماعی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و همچنین فعالان زیست محیطی پیرامون مدیریت منابع آبی، تصریح کرد: جهت احقاق حقوق مردم در این زمینه آماده نشست هم‌اندیشی با نخبگان جریانات سیاسی و فعالان زیست محیطی هستیم.
روشنفکر بیان کرد: از جریانات سیاسی و فعالان زیست محیطی جهت معرفی نمایندگان خود در این نشست هم‌اندیشی دعوت به عمل می‌آید.
در پایان لازم به یادآوری است فعالان زیست محیطی و جریانات سیاسی که اخیراً نسبت به احداث سد خرسان دغدغه و نقد داشته و موضوعات منتشر شده را خروجی هم‌اندیشی با نخبگان خود دانسته‌اند، لیست نمایندگان و نخبگان خود را جهت حضور در این هم‌اندیشی مکتوب به دفتر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در خیابان تختی یاسوج، روبروی نقلیه شهرداری تحویل نمایند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
ولمون کن تو را خدا آب هم بدیت برود مردم زیر فشار هستن آب همه نداشته باشن بهتر خلاص میسون
ترک
|
United States of America
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
جمع کن بساطتتتت رررررررررا
زاگرس نشین
|
United States of America
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
عذر میخام اینجوری میگم.
حالا نخبه هم ی چیزی بگه تو زبون نخبه رو میفهمی
رضا
|
United States of America
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
خدایی خوت ایتری بخونیش
هنه دونه خوت ننوشتیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار