تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد
طی آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و تنی چند از مدیران و مسئولین استانی وشهرستانی، همزمان با سراسر استان، ستاد اسکان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد مستقر در دبیرستان مصلی نژاد افتتاح و آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 19 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزتخواه در این آیین گفت: ۱۲ پایگاه و ۱۶۳ آموزشگاه در قالب ۱۲۶۱ اتاق برای طرح اسکان مسافران نوروزی درسال ۱۴۰۲ در شهرستان‌ها و مناطق استان پیش بینی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اتاق‌ها در مدارس منتخب بر اساس نوع امکانات درجه بندی شده اند گفت: ۲۷ اتاق ویژه، ۳۸۲ اتاق در گروه الف، ۵۲۴ اتاق در گروه ب و ۲۴۸ اتاق در گروه ج با توجه به امکانات رفاهی که دارند درجه بندی ودراختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از بازدید مستمر اعضای ستاد اسکان استان از شهرستان‌ها ومناطق خبرداد و گفت: این بازدید‌ها با هدف حفظ و آمادگی مسئولان طرح اسکان نوروزی و جلب رضایت مسافران انجام خواهد شد.
وی در پایان از مجریان ستاد اسکان نو روزی خواست با سعه صدر، صبر و حوصله و خوش اخلاقی پاسخگوی مهمانان نو روزی باشند تا مسافران و گردشگران نوروزی خاطره‌ای خوش از سفر به این دیار داشته باشند.
کورش دلشاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این آیین گفت: ۷۷ آموزشگاه در سطح شهرستان بویراحمد پذیرای میهمانان نوروزی است و همه تمهیدات لازم برای استقبال از آنان اندیشیده شده است.
فیلم / افتتاح ستاد اسکان و توضیحات مسئولین

فیلم / گلایه‌های معاون پشتیبانی و هشدار فرماندار بویراحمد!

معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در این مراسم ضمن ارائه آماری از وضعیت طرح اسکان در سال گذشته نسبت به عدم همکاری برخی دستگاه‌ها با ستاد اسکان فرهنگیان گلایه‌هایی داشت که این موضوع را تابناک کهگیلویه و بویراحمد از فرماندار بویراحمد پرسید و شهرام مهدوی مطلق هم توضیحاتی داد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار