معاون سیاسی استاندار از معرفی دو فرماندار برتر استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ 19 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی مهر در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد از معرفی سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام و روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران به عنوان فرمانداران برتر استان معرفی شدند.

هاشمی مهر افزود : این دو فرماندار در میان ۹ فرماندار استان به دلیل موفقیت در شاخص های مشخص از جمله توجه ویژه به حوزه های سیاسی، فرهنگی  ، اجتماعی، امنیتی و همچنین تشکیل به موقع و موثر جلسات و شرکت فعال در جلسات متعدد و دیگر شاخص ها انتخاب شدند. 
مراسم معرفی و تجلیل از این دو فرماندار در دفتر استاندار برگزار شد.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ضریب بالای امنیت در شهرستان گچساران در ایام گذشته مثال زدنی و قابل تقدیر است.
وی عنوان کرد: یکی از دلایل آرامش و امنیت این شهرستان همکاری خوب شورای تامین و همراهی مردم با فرماندار بوده است.
دکتر احمدزاده با بیان اینکه، فرماندار چرام یکی دیگر از فرمانداران موفق استان در سال جاری است، عنوان کرد: در سیل مانسون که تابستان امسال رخ داد به همراه وزیر کشور به منطقه طسوج آمدیم، بخشدار چرام بود، اما فرماندار حضور نداشت و گفتند آقای دکتر توفیقان از شب گذشته در ارتفاعات ساورز همراه عشایر بوده و حتی نتوانست خودش را به برنامه وزیر کشور برساند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: کار‌های خوب و مجاهدانه فرماندار چرام، در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش شهرستان و پروژه‌هایی که در شهرستان به سرانجام رسید قابل تقدیر است.
وی با اشاره به کلنگ زنی پتروشیمی اوره و آمونیاک چرام در سفر دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرمانداران در سال جدید تلاش‌های خود را چند برابر کنند و بیشتر از سال جاری خدمت به مردم را در دستور کار قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
انصافا درموردفرماتدار لنده بی انصافی کردید
جهادی تر ازایشون نداریم
یکی ازبهترین فرمانداران ادوار کهگیلویه وبویراحمد هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار