کهگیلویه وبویراحمد آماده پذیرایی از مهمانان نورزی است و به گرمی از آنها استقبال می کند.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۴ 20 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر در آیین راه‌اندازی پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی گفت: کهگیلویه وبویراحمد جزء استان‌های گردشگرپذیر کشور است و همه ساله در ایام نوروز پذیرای خیل عظیم گردشگرانی هستیم که به استان سفر می‌کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمهیدات لازم برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی در استان اندیشیده شده است، اسکان نوروزی در آموزش و پرورش تدارک دیده شده و مراکز و خدمات بین راهی آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.
وی با اشاره به اینکه نیرو‌های انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در آستانه نوروز ۱۴۰۲ آماده خدمات‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند، گفت: تدابیر لازم اتخاذ شده که جاده‌ها و راه‌های منتهی به مراکز گردشگری استان دچار ترافیک نشود و مردمی که به استان سفر می‌کنند مسافرت ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.
هاشمی مهر عنوان کرد: ۱۰ طرح و پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی توسط هلال احمر در سراسر استان ایجاد شده که هشت طرح به صورت ثابت در ورودی شهر‌ها خدمات مختلفی ارائه می‌دهند که در این پایگاه‌ها اتاق دوستدار کودک، نمازخانه و غرفه پاسخ‌گویی به مسائل شرعی راه‌اندازی شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: در هر پایگاه پنج نفر به عنوان راهنمای مسافران نوروزی خدمات رسانی به مسافران را انجام می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار