کد خبر: ۱۰۹۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۸ 20 March 2023

از روز گذشته انتشار خبر یک قتل در جاده کاکان شهرستان بویراحمد فضای مجازی و رسانه‌ای استان را تحت تاثیر قرار داده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در خصوص این قتل روایت‌های غیر رسمی و یک روایت رسمی وجود دارد که تبعا برای رسانه که یک مرجع اطلاع رسانی است در خصوص انتشار اخبار حتما باید مراجع مرتبط به تشریح ماجرا بپردازند تا رسانه دست به انتشار بزند.
در این مورد متاسفانه روایت‌هایی غیر رسمی از نوع قتل مطرح می‌شود که در صورت صحت این روایت‌ها و یا حتی بخشی از آن‌ها، اتفاق رخ داده بسیار تاسف برانگیز است!
دعوت از مقتول، اعلام مقتول به نزدیکان که من با فلانی (قاتل احتمالی) قرار دارم و اگر برنگشتم بدانید که با چه کسی همراه بوده ام، یتیم بودن مقتول، مثله کردن مقتول، قاضی بودن قاتل و بسیاری موارد یا شایعات دیگر که حتی اگر بخشی از این موارد هم صحت داشته باشد مایه تاسف و تاثر است!
البته دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پی این شایعات اطلاعیه‌ای صادر کرده است و احتمال انتصاب قاتل به کارکنان دادگستری را مطرح کرده است، اما شرح ماجرا هنوز اعلام نشده است که به نظر می‌رسد در خصوص چنین حادثه‌ای صحت و دقت اطلاعات مهم‌تر از سرعت باشد، ولی چنانچه موضوع روشن شده باشد بهتر است دادگستری استان برای جلوگیری از شایعات بیشتر خصوصا در این مورد خاص با توجه به انتصاب قاتل به مجموعه مذکور، در انتشار اطلاعات و جزئیات ماجرای قتل سریعتر اقدام کند.
روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه‌ای عنوان کرده است: با عنایت به وقوع یک فقره قتل در شهرستان بویراحمد و احتمال انتصاب این موضوع به یکی از کارکنان دادگستری استان، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

در بخشی از این اطلاعیه اعلام شده فرد مذکور بازداشت و تحقیقات زیر نظر بازپرس ویژه قتل آغاز گردیده است.

 گفتنی است نتایج تحقیقات متعاقباً اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار