رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مارگون گفت : گشت‌های راهداری نوروزی شهرستان مشخص شده و در حوزه حمل و نقل طبق روال سال‌های گذشته فعالیت‌ها آغاز شده است .
کد خبر: ۱۰۹۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 20 March 2023

به نقل از خبرگزاری تابناک صمد اردشیری عنوان کرد : طبق سنوات قبل و برابر دستورالعمل و سیاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، با برگزاری جلسه مشترک با اعضا کار گروه در کمیته حمل و نقل برای استقرار اکیپ ها در محورهای مواصلاتی و اجرای گشت مشترک در طرح نوروزی برنامه‌ریزی لازم انجام شده است .

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مارگون با بیان اینکه فعالیت اکیپ‌های راهداری نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت ، اظهار داشت : گشت‌های راهداری نوروزی شهرستان مشخص شده و در حوزه حمل و نقل طبق روال سال‌های گذشته فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم .

 

اردشیری یادآور شد : لکه گیری محورهای ارتباطی ، آشکارسازی نقاط پر تصادف ، خط کشی محورهای شریانی ، پاکسازی ، تسطیح و رگلاژ حریم و شانه راه ها ، بازبینی چراغ‌های روشنایی ، شستشوی تابلو و علائم ، تعمیر و مرمت حفاظ های جانبی راه هاو پاکسازی و آماده‌سازی راهدارخانه ها جهت بهره برداری مسافران نوروزی بخشی از اقدامات عملیات طرح نوروزی بوده که انجام شده است .

 

اردشیری به همکاری با سایر دستگاه ها و نهادهای دخیل در طرح سفرهای نوروزی اشاره کرد و افزود : تعامل بسیار خوبی با سایر دستگاه‌ها مانند اورژانس ، هلال احمر وجود دارد و در همین راستا جلسات متعددی برگزار شده است. 

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مارگون در پایان ضمن تبریک سال جدید به هموطنان و مسافران نوروزی با تاکید بر اینکه بیشتر حوادث در استان ناشی از خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز منجر به واژگونی است ، از هموطنانی که قصد مسافرت را دارند خواست تا علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، پس از چند ساعت رانندگی با اندکی توقف و رفع خستگی در مناطق و پارکینگ های امن و ایستگاه‌های پیش بینی شده نوروزی در راه‌ها، سفری ایمن و بدون حادثه را برای خود و خانواده رقم بزنند .

آماده باش راهداری مارگون در ایام نوروزآماده باش راهداری مارگون در ایام نوروزآماده باش راهداری مارگون در ایام نوروز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار