مدیرکل آموزش وپرورش استان خبر داد:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش 20568 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تا پنجم فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ 28 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان روز هشتم فروردین 4548خانوار با جمعیتی بالغ بر 20568نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

عزت خواه با بیان اینکه بیشترین پذیرش مسافران نوروزی مربوط به پایگاه اسکان شهرستان بویراحمد با 2633 خانوار و جمعیتی بالغ بر 12105 نفر بوده است بیان کرد: شهرستان گچساران و کهگیلویه در رتبه های بعدی پذیرش اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشترین مهمانان نوروزی امسال به ترتیب از استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری ، فارس و خوزستان ، خراسان رضوی و تهران بوده است.

وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان از آنان خواست با تکریم و سعه صدر پاسخگوی مسافران و گردشگران نوروزی باشند تا آنان با خاطره ای خوش استان را ترک کنند. 

عزت خواه از مسافران نوروزی نیز خواست با توجه به تقارن بهار طبیعیت با بهار قرآن و معنویت همه شئونات اسلامی را نیز بر اساس آموزه های اسلامی رعایت نمایند.

گفتنی است : ۱۲ پایگاه و ۱۶۳ مدرسه جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستانها و مناطق پیش بینی شده است که تا 12 فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار