معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از تهیه و تدوین شناسنامه جامع فضا‌های آموزشی مدارس استان در دولت سیزدهم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 28 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد در نشست با رئیس و کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: آموزش و پرورش محور و مدار توسعه در بخش‌های مختلف است که نقش مهمی در تحقق شعار سال که توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است دارد.
وی با بیان اینکه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در سال نو، با تقویت نقاط قوت و شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف، به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می‌کند گفت: در سال ۱۴۰۲ با روحیه جهادی و تلاشی مضاعف در راستای ارتقاء کیفی فعالیت‌های آموزش وپرورش و ارائه خدمت به فرهنگیان و دانش آموزان از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.
سبحان نژاد، انجام فرآیند رتبه بندی، پرداخت بیش از ۶۴ میلیارد تومان تسهیلات وام مرابحه به فرهنگیان، سازماندهی نیروی انسانی، ارائه خدمات رفاهی و درمانی به فرهنگیان و تجهیز و تعمیر مدارس بعد از دوران کرونا را، بخشی از خدمات ارائه شده به فرهنگیان و دانش‌آموزان در سال ۱۴۰۱ برشمرد.
وی، افتخارات و موفقیت‌های آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در سال ۱۴۰۱ را چشمگیر توصیف کرد و گفت: تکمیل شناسنامه جامع فضا‌های آموزشی، برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات تعمیر و تجهیز مدارس، سازماندهی نیروی انسانی، تشکیل کمیته صیانت از اموال در اداره کل، شهرستان‌ها و مناطق و مصاحبه آزمون استخدامی ماده ۲۸ را بخشی از اولویت‌های کاری معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان در سال جاری خواهد بود.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان با تشکر از فعالیت‌های ارزنده روابط عمومی در پوشش مناسب خدمات و دستاورد‌های آموزش وپرورش گفت: درسال نو با همدلی و انسجام، برنامه ریزی اصولی و مدیریت جهادی و انقلابی برای تحقق اهداف و ماموریت‌های آموزش وپرورش دردولت مردمی ایران قوی گام بر می‌داریم.

شناسنامه جامع فضا‌های آموزشی کهگیلویه وبویراحمد تهیه می‌شود

در این نشست سید، ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از فعالیت‌های خوب حوزه پژوهش، برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموزش وپرورش در سال گذشته از آمادگی برای اطلاع رسانی همه فعالیت‌ها و خدمات این حوزه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار