عاملان تیراندازی و خواننده در یک مراسم فاتحه‌خوانی در شهرستان بهمئی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 29 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: ۵ نفر از عاملان تیراندازی و خواننده مراسم فاتحه‌خوانی در این شهرستان، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شدند.
سرهنگ فرزین جمشیدی با بیان اینکه، به دنبال تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی و جشن‌های مختلف از جمله عروسی‌ها در یکی از نقاط این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت، ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت افزود: این فرماندهی با پشتیبانی قضائی هیچ گونه اغماض و مماشاتی با عاملان تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی ندارد و با صاحبان مراسم متخلف اعم از شادی و عزا که با تیراندازی، آسایش و امنیت مردم را مخدوش می‌کنند به شدت برخورد می‌شود.
سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: تحقیقات پلیس در ارتباط با این پرونده با جدیت ادامه دارد و امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند، برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی افزود: بدعت تیراندازی در مراسم عزا یا عروسی در بهمئی یکی از رسوم غلطی به شمار می‌آید که معمولا تبعات سنگینی نظیر از دست رفتن جان انسان‌ها یا نقص عضو و مجروحیت افراد را به دنبال دارد و از همین رو پلیس وظیفه ذاتی خود می‌داند ضمن اعمال قانون، مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت برخورد کند.
وی اضافه کرد: در این ماموریتِ پلیس، یکی از خوانندگان مراسمات عزاداری را که جوانان را تحریک به تیر اندازی می‌نمود دستگیر و یک دستگاه خودرو، وسایل و تجهیزات هم توقیف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار