با مشارکت ۲۵۴ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد قریب ۸۲ هزار مورد خدمات بشردوستانه و فرهنگی به مسافرین نوروزی ارائه شد .
کد خبر: ۱۰۹۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ 30 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد کاظم فلاحی دوست مدیرعامل این جمعیت از مشارکت ۲۵۴ نفر از اعضای جوانان در بیست وسومین  دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان و ارائه قریب ۸۲،۰۰۰ مورد خدمات بشردوستانه و فرهنگی به مسافرین نوروزی خبر داد.


کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: بیست وسومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافرین نوروزی با شعارجوانان سفیران ایمنی، سلامت ونشاط اجتماعی از ۲۷ اسفند ماه آغاز شده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

فلاحی دوست افزود: طرح ملی خدمات بشردوستانه هرساله بارویکرد‌ها واولویت‌های متفاوتی متناسب با شرایط و مقتضیات زمانی ونیاز مخاطبین بروزرسانی و اجراشده است و همواره با استقبال چشمگیر و رضایتمندی مسافرین مواجه بوده است. این طرح امسال نیز با رویکرد ایمنی و سلامت مسافرین به ویژه پیشگیری وکاهش آسیب پذیری کودکان وافزایش نشاط آنان در سفر و با ارائه خدمات متنوع فرهنگی، آموزشی شامل: ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، اکیپ‌های سحاب، پویش بهرفت و آموزش مهارت‌های ترافیکی وامدادی، فضای دوستدارکودک، جشنواره عکس و فیلم کوتاه بشردوستی، پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما و خیمه‌های نماز و خدمات زیست محیطی ویژه روز طبیعت در حال اجرا می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت با مشارکت ۲۵۴ نفر از اعضای جوانان این جمعیت قریب ۸۲ هزار مورد خدمات بشردوستانه و فرهنگی اعم از راهنمایی مسافرین ۱۸۸۰۶ مورد، فشار خون ۹۶۱۴، خدمات سحاب ۱۳۲۰۶، حامیان شرکت کننده در بهرفت ۱۰۱۰۸، بهرمندان ازفضای دوستدار کودک ۱۲۰۷۷، مراجعین به خیمه نماز ۷۱۸۴
اقلام زیست محیطی توزیع شده ۱۱۴۳۰ مورد به مسافرین نوروزی ارائه شده است.

لازم به ذکر است این طرح تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار