توسط رئیس اداره قرآن و عترت ونمازآموزش وپروش استان:
رئیس اداره قرآن و عترت ونماز اداره کل آموزش وپروش استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های قرآنی آموزش و پرورش در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 31 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام ناصر مصباح در جمع روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک ماه ضیافت الهی و بهار قرآن گفت: برنامه های قرآنی متنوعی برای ایام ماه مبارک رمضان در ادارات آموزش وپرورش و مدارس پیش بینی شده است.

وی ، برگزاری محافل قرآنی در مدارس شبانه روزی، طرح هدیه معنوی قرآنی، برگزاری محافل بزرگ سراسری قرآن در روز ۲۹ فروردین و تجلیل از چهره های قرآنی دانش آموزی را بخشی از این برنامه ها دانست .

حجت السلام والمسلمین ناصر مصباح از اجرای طرح شنبه های تفسیر در ادارات آموزش وپرورش استان و شهرستانها و مناطق با محوریت نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان خبرداد و بیان کرد: اجرای برنامه تلاوت قرآن توسط قاریان برجسته کشوری در ۱۶ فروردین همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از دیگر برنامه ها و فعالیت های قرآنی پیش بینی شده در آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد است.

وی از روسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق خواست با جدیت برنامه های قرآنی در مدارس را پیگیری و اجرا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار