با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ گازرسانی به روستاهای گردشگری تنگ تامرادی و سپیدار به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 05 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی احمدزاده در آیین کلنگ‌زنی گازرسانی به روستا‌های منطقه تنگ تامرادی و سپیدار بویراحمد گفت: در بوشهر رئیسعلی دلواری، در تبریز ستارخان و باقرخان رهبران مبارزه با طاغوت بودند و در استان کهگیلویه و بویراحمد دلاورانی در تنگ تامرادی مبارزات طاغوتی داشتند که دستگاه‌های فرهنگی ویژه به این موضوع بپردازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به گازرسانی به ۱۸ روستای تنگ تامرادی و منطقه سپیدار بویراحمد گفت: شرکت گاز استان تلاش کند تا زمستان امسال، این روستا‌ها از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه جاده این منطقه نیازمند تعریض است، و راه و شهرسازی برای تعریض جاده پای کار بیاید، گفت: گازرسانی به روستا‌ها به نحوی باشد که مانع تعریض جاده نشود.

کلنگ‌ زنی گازرسانی به ۱۸ روستای تنگ تامرادی

دکتر احمدزاده با بیان اینکه در سفر دور دوم دولت به استان به دنبال اختصاص اعتبار برای تعریض جاده منطقه تنگ تامرادی هستیم، گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای تعریض جاده منطقه گردشگری تنگ تامرادی نیاز است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه راهداری در تعریض جاده همکاری کند، افزود: بنیاد مسکن روستا‌هایی که طرح هادی ندارند را قبل از گازرسانی مشخص و مشکل را برطرف کند و هیچ روستای بلاتکلیفی برای گازرسانی نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تنگ تامرادی یک منطقه تاریخی و گردشگرپذیر در استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: اسامی برخی روستا‌های این منطقه نیازمند ساماندهی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار