نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان کشوری از چند طرح عمرانی در شهرستانهای گچساران و کهگیلویه بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ 07 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی نیکزاد به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان وزارت نیرو از سیکل ترکیبی برق دهدشت بازدید و مشکلات فراروی آن را بررسی کردند. 

همچنین نایب رئیس مجلس به اتفاق هیات همراه از بیمارستان شهید رجایی در شهرستان گچساران ، تقاطع جاده ملی دهدشت ـ پاتاوه در محل احداث روگذر و زیرگذر دهدشت ـ سوق، باند دوم جاده خیرآباد ـ دهدشت و محل احداث ایستگاه برق دژکوه سوق بازدید کردند. 

علی نیکزاد ضمن بازدید از چندین طرح در شهرستان کهگیلویه ، با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان به بررسی مشکلات برخی از طرح های این شهرستان پرداخت و  گفت: تا آخر تیرماه امسال برای تکمیل طرح خط انتقال شبکه برق ۷۰ کیلومتری دیشموک و قلعه‌رئیسی ۶۰ میلیارد تومان و برای خط انتقال برق ۴۶ کیلومتر سوق و لنده نیز ۳۰ میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت.
نیکزاد با بیان اینکه ۹ شهرداری در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده وجود دارد افزود:  برای هر کدام از این شهرداریها ۲۰۰ تن قیر رایگان و ۲ میلیارد ریال اعتبار در اختیار شهرداری‌های قرار خواهد گرفت.
نیکزاد همچنین از اختصاص دو دستگاه ماشین آتش‌نشانی برای شهرداری های دهدشت و چرام خبر داد و اضافه کرد: در این سفر ۱۰۰ میلیون تومان  نیز به موکب امام حسن(ع) خیرآباد گچساران اختصاص داده شد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از تخصیص ۱۰۰ درصدی ۵۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۵ هزار و ۵۵۵ هکتار اراضی حومه غربی دهدشت خبر داد و گفت:  ۱۰ میلیارد تومان تا یک ماه آینده برای احیاء بافت تاریخی دهدشت اختصاص خواهد یافت.
وی با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان نیز برای احداث بیمارستان جدید دهدشت تخصیص یافته است افزود: استانداری ظرف یک ماه با تغییر کاربری زمین  کجل احداث بیمارستان و الحاق آن به محدوده شهر  اقدام کند و شورا و شهرداری دهدشت نیز پروانه رایگان تحویل علوم پزشکی دهند.
نیکزاد همچنین از بهسازی و آسفالت ۴۰ کیلومتر راه روستایی در  شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خبر داد و افزود: ظرف یک هفته آینده یک تیم کارشناسی برای رفع مشکل مجوز آبرسانی از سد کوثر به بهمئی  به این شهرستان اعزام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار