یادداشت ارسالی
این دومینوی رسانه‌ای مرتبا از قوم گرایی و طائفه اندیشی توسط روشنفکر و تیم او قلم می‌زنند در حالی که خودشان انحصاری‌ترین اقدامات غیر مسئولانه را در زمان قدرت و در همین زمان و در هر زمان رقم می‌زنند و رقم زده اند.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 17 May 2023
روشنفکر منتخب مردم از میان تخریب‌ها و تهمت هاست / تخریب کنید و به رای او اضافه نمایید

آنچه که در ادامه آمده است از سری یادداشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و انتشار ان به معنی تایید یا تکذیب ان نیست .

مدتی است که به فضای انتخابات نزدیک می‌شویم و در یک دومینوی رسانه‌ای هماهنگ تخریب جناب آقای دکتر روشنفکر، نماینده مردم در مجلس شروع شده است.
سایتی نوظهور که اجاره‌ای بودن آن توسط سمپات‌های چهره امنیتی حوزه سیاست با عناوین فریبنده قرارگاه تحول و کانون و ... بر همگان عیان شده، با دروغ بزرگ استخدام دختر نماینده علنا یک خط تخریب و توهین و تشویش علیه نماینده را شروع و به زعم خودش شخص خاص را نماینده تمام جریانات معرفی می‌کند و با یک احساس کاذب بی رقیب می‌تازد، غافل از اینکه منظورش در رده بندی است.
کسی دیگری به عنوان روانشناسی بیمار به زعم خودش در حمایت دختران رنجور زیلایی علیه روشنفکر می‌نویسد، غافل از اینکه آنچه روشنفکر از زنان و دختران زیلایی در حضور وزیر کشور گفت، واقعیت عینی رنج و درد چندین ساله خانواده‌های منطقه زیلایی است و وظیفه نماینده هم فریاد زدن در کنار مسئولان ارشد هست.
شخص دیگری نامه سرگشاده از ایل بزرگ زیلایی می‌نویسد و کیسه‌های آرد و کودشیمایی و خشک سالی سال‌های قبل و هجوم‌ملخ‌ها و .. به روشنفکر می‌چسپاند و اینکه یه روز آرد بهش نرسیده (جدای از صحت و سقم) مقصر اصلی را نماینده می‌خواند که شما چه نماینده‌ای هستی که امروز در روستا آرد توزیع کردند و به من نرسید و جالب‌تر اینکه در همین سرگشاده نامه، یکی از فرزندان نامدار زیلایی را که فرماندار مارگون هست را نیز از دم تیغ می‌گذراند.
دیگری در ابمورد لوداب وعده‌های تحقق نیافته ۳۰ساله اخیر برای یک پل فرعی را نیز به رخ دوسال نمایندگی روشنفکر می‌کشاند و در این موضوع گناه بزرگ روشنفکر ندادن وعده به مردم هست که نویسنده به صراحت اذعان می‌دارد که نماینده بویراحمد در این خصوص اظهار نظری نکرده است، و بدیهی است که روشنفکر معمولا از زبان مسئولان قول می‌دهند و سکوت ایشان چه بسا اعتراض به مسئولان مربوطه باشد. ولی رسانه و نویسنده اصرار دارند که نام روشنفکر در عدم تحقق این وعده باشد.
دیگری میاد و یک مزاح کاملا غیر رسمی را در خصوص نام استان به سر و صورت روشنفکر می‌زند و تا کهگیلویه می‌راند که چه نشسته اید که کهگیلویه حذف شد، غافل از اینکه روشنفکر را همین تخریب چی‌ها در زمان انتخابات کهگیلویه‌ای و بجه دهدشتی می‌نامند و نی خوانند.
این دومینوی رسانه‌ای مرتبا از قوم گرایی و طائفه اندیشی توسط روشنفکر و تیم او قلم می‌زنند در حالی که خودشان انحصاری‌ترین اقدامات غیر مسئولانه را در زمان قدرت و در همین زمان و در هر زمان رقم می‌زنند و رقم زده اند.
اگرچه نقد و گاهی تخریب و حتی بی انصافی برای یک نماینده مجلس توسط رقبا و رفقا و مخالفان تا حدی قابل تامل هم هست، ولی گویا تخریب کنندگان و تهمت زنان حافظه درستی ندارند، چرا که تخریب و تهمت از سال ۹۴ همراه جناب آقای روشنفکر حضور داشتند. آن روز که روشنفکر که خود عضو حلقه اولیه محافظه کاران آن روز یا جناح راست سنتی موسوم به اصول گرایی بود و به دلیل بی اعتمادی‌ها یهو از یک حلقه انحصاری به بیرون پرید، تهمت‌ها، از خروج از ائتلاف، عامل شکست و ... تا غیر انقلابی علیه ایشان شروع شد، در سال ۹۴در بالاترین سطح ممکن در استان و کشور تحلیل دادند که رای روشنفکر از ۵هزار رای بیشتر نخواهد شد، اما نتیجه در کمال مظلومیت و تنهایی به ۴۰ هزار رسید و خیره کننده.
درسال ۹۸ هم همان برچسب‌ها و تهمت‌ها غلیظ‌تر شد و در تمام سطوح تحلیل و نظر سازی‌ها حرف این بود که روشنفکر را جدی نگیرید او همان رای ۹۴ را هم ندارد.
باز در مظلومیت و تنهایی در میان تحریم و تهدید و پول پاشی در پای صندوق‌های رای، و ساخت انواع کلیپ تخریب کننده و ایجاد صدا‌های مصنوعی و فتوشاپ‌های خوش خط و خال و ... یهویی روشنفکر بدجوری اوج گرفت که دیگر حرفی نماند.
اکنون هم همان جریان دیروز هست که تهمت و تخریب و کارشکنی را علیه روشنفکر به جریان انداخته و یک شبکه رسانه‌ای قدرتمند و پول پاشی آشکار و نهان در میان رسانه‌ها و ... مستقیما تخریب علیه روشنفکر را شروع کرده اند و در تحلیل‌ها و نشست هاشون هم همان‌ها که تا دیروز می‌گفتند اساسا رای ندارد، اعلام می‌کنند که رای روشنفکر ریزش کرده، باید گفت سلام علیکم طبیعی است رای زیاد ریزش هم دارد و البته رویش هم دارد، شما که معتقد بودید رای نداره همین مطمئن شدید رای زیاد او در حال ریزش هست کلی به هم نزدیک شده ایم.
کارشکنی علیه روشنفکر از روز اول رای آوری با حذف نیرو‌های پیشنهادی او برای مدیریت شروع شد و‌جالب اینکه وقتی نیروی منتسب به جریان روشنفکر (وحدت با محوریت نظام اسلامی و قانون اساسی) مطرح می‌شد با بهانه‌های واهی و دسترسی‌های که بود و هست مانع می‌شدند و بعد بلافاصله درب خانه اون افراد را می‌زدند که چه نشسته‌ای که خود روشنفکر شما را رد کرده است و یک دشمنی و فتنه و نفاق درونی را!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
سلام
به جناب حاج روشنفکر بفرمایید هرزودتر همان لیدرهای انتحاری خودش را برگرداند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
بوی چاپلوسی میاد
حتما به این نویسنده رسیدن و لقمه پرچرب دادن و می خوان بدن
پاسخ ها
بویراحمد واحد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
حرف های منطقی و بدون از توهین بزن برادر عزیزم و سعی کنیم خوب ببینیم و خوب بشنویم و خوب عملکرد هارو بسنجیم و بعد قضاوتی عادلانه داشته باشیم.
بویراحمد واحد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
عادت استان های طایفه ای چنین است که در مقابل همدیگر وایسن و همدیگر را تخریب کنن و وقتی یک نماینده ای که دارد خوب کار میکند و بحث طایفه ای را خط زده و منفعت طلبی هارو از بین برده و انحصارطلبی هارو از سرراه برداشته و در این اوضاع بد اقتصادی و بی پولی در مملکت،قیمت بالای دلار و بی ثباتی اقتصادی،بیماری کرونا و آشفتگی جهانی ،توقعات شخصی مردم استانمان و فقیری و وضع بد اشتغال در کشور ایشان نماینده مجلس شده و به خداوند سبحان قسم ،ایشان در این مدت ۳سالی که در مجلس هستند از بعضی نماینده های قبلی و کنونی در مجلس خیلی بهتر کار انجام داده است،دراین سه سال مهمترین عملکرد ایشان،مجوز گرفتن پالایشگاه گاز شاه مختار در یاسوج،شهرستان و بخش کردن۶منطقه ،مجوز کلنگ زنی و اعتبار سد سقاوه،مجوز پتروشیمی مرز استانمان با چهارمحال بختیاری با همکاری مرحوم شهرام باقری و همکاری دولت برای کلنگ زنی،گاز رسانی به بخش زیلایی بعداز۴۴از انقلاب اسلامی و دوره نماینده بودن دیگران،الحاق تقریبا۹روستای کنار یاسوج و پیوستن آنها به حوزه شهری یاسوج،مجوز گرفتن فاز دوم کارخانه سیمان مارگون،افزایش ۲۰۰درصدی بودجه عمرانی استان در سال۱۴۰۰،۱۴۰۱ و خیلی از کارهای بزرگ و کوچک دیگر که بنده حضور ذهن ندارم،در این اوضاع بد اقتصادی و تورم بالا در کشور چنین عملکرد عالی و مثبت بالا ،به والله احسن گفتن دارد و تخریب ایشان گناهی بزرگ و قدر نشناسی هست که نباید بعضی ها چون ایشان رقیبشان هستش تخریبش کنند و حق الناس کنند،نباید یکطرفه رفت و باید منطقی و با وجدان بیدار پرسش و پاسخ کنیم،درود بر ایشان(دکترروشنفکر) که الحق آبرو و عزت استان را با بازنگری مجدد طرح رتبه بندی معلمان ،طرح همسان سازی حقوق کارمندان،طرح شفافیت آرا نمایندگان،طرح افزایش حقوق کارگران و نظامیان لشکری و کشوری،و طرح های کوچک دیگر در مجلس و نطق های شفاف و شجاع ایشان در دفاع از مردم جلیل بابکان ،مردم و خصوصا زنان زجرکشیده منطقه های زیلایی،دفاع از مردم فهیم سادات محمودی بخاطر فشارهای مافیای قدرت برای احداث سد خرسان۳ و همچنین نطق های دیگری که برای وضعیت های بد اقتصادی و فرهنگی و فرودگاه یاسوج و...در مجلس بخوبی از خود نمایش دادند الحق که ما را روسفید کردند،بخدا حق الناس سخت ترین و نابخشوده ترین گناه انسان هست ،پس منطقی و با وجدان بیدار خویش بخاطر سیاست مداران و منافع آنها با وجدان خود مقابله نکنید و خدا را در همه مراحل زندگی در نظر بگیریم،بدرود دوستان ارزشمند هم ولایتی در بویراحمد واحد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
به صورت کلی
هیچ امیدی به این نماینده ها نیست
همه نیرنگ بازند
مقدم
|
Germany
|
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
جناب بویراحمدواحدهرچه نوشتی اکثریتش مربدط به دوره های قبل بوده ولی انهارابه کان روشنفکرتمان کردی بس کن کمتردروغ بگیین بخدادیگه تعصب واحساسات تمام شد والان خانواده های پرجمعیت دارای جوان بیکارفقط بخاطرتبعیض دربکارگیری نیرو ازدست جریان روشنفکردل بخون هستند وقبولش ندارندماهااصلاکاری به تخریب ها و...که بقیه میگن نداریم اونهابرای خودشون غلط اضافی میکنند واقعیتهابارانت وپارتی وتبعیض واتاق فکرخاله خرزویی زیرپاگذاشته شده علت رای ندادن مابه ایشون دراین دوره آینده وپشیمانی ازرای د دادن در۹۸همین مواردی بودک گفتم والاماچکارمنتظری وبهرامی و........داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار