توسط بنیاد علوی
گسترش فرهنگ قرآن از طریق برگزاری دوره های آموزش قرآن در سطح هر شهر کمترین کاری است که از مربیان و پیشکسوتان قرآنی انتظار می رود.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴ 19 May 2023

تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی لنده با اشاره به اینکه از اهداف مهم مجموعه ی بنیاد علوی ترغیب نوجوانان و جوانان به مباحث دینی-مذهبی است گفت؛ در سال 1400-1401 افتتاحیه کلاس های آموزشی قرآن در رشته های روخوانی روانخوانی تجوید و اذان در مساجد شهر لنده و روستاهای مال ملا؛ سرآسیاب و مالشیخ شروع شد که برگزاری این کلاس ها به دو صورت فصلی و دائمی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت؛ با هدف تشویق کلیه ی نوجوانان و جوانان به تمام قرآن آموزانی که با موفقیت دوره را به اتمام رساندند به رسم یادبود هدایایی تقدیم گردید.

نیک بخت اظهارداشت؛ طی این دوره ۱۶۰ نفر تحت آموزش قرار گرفتند و ۲۳ نفر موفق به اتمام دوره شدند.

ایشان یادآور شد؛ با همت و تلاش مربیان و دیدن نتایج موفقیت آمیز دوره مربیان تصمیم گرفتند که به صورت جهادی دوره را ادامه دهند که با توجه به اینکه اکثر قرآن آموزان در مقطع سنی ابتدایی و راهنمایی تحصیل می کنند برگزاری مراسمی در شان قرآن آموزان قطعاً در افزایش انگیزه و رغبت آنان به ادامه کار موثر خواهد بود که این مهم انجام گرفت.

نیک بخت ضمن تقدیر از حضور پرشور جوانان این دوره های آموزشی گفت، در آیین تجلیل به ۲۳ نفر از قران آموزان، ۱۳ نفر از کسانی که در جشنواره قرآنی شرکت کردند و پنج نفر هم خانواده هایی که در پویش سوره مبارکه قدر شرکت کردند به رسم یادبود هدایایی اهدا شده است.

اختتامیه این کلاس‌ها در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه طی مراسمی با حضور قرآن آموزان و خانواده های آنان و همراهی مسئولان شهرستان لنده در سالن اداره تبلیغات برگزار گردید.

همچنین دو‌ اردوی سیاحتی زیارتی برای 4 کلاس قرآنی برگزار شد و تلاش شد که علاوه بر ثبت لحظات خوش ؛مسائل اعتقادی؛ اخلاقی و احکام نیز آموزش داده شود.

تا کنون سه جشنواره فرهنگی-مذهبی با محوریت تجلیل از فعالان فرهنگی- مذهبی در شهر لنده به همت بنیاد علوی برگزار شد.

جشنواره قرآنی بنیاد علوی در سال ۱۴۰۰

جشنواره ماه رمضان ۱۴۰۱ 

جشنواره ماه رمضان ۱۴۰۲

تجلیل از فعالان قرآنی در لنده+تصاویر

تجلیل از فعالان قرآنی در لنده+تصاویر

تجلیل از فعالان قرآنی در لنده+تصاویر

تجلیل از فعالان قرآنی در لنده+تصاویر

تجلیل از فعالان قرآنی در لنده+تصاویر

تجلیل از فعالان قرآنی در لنده+تصاویر

تجلیل از فعالان قرآنی در لنده+تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار