مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۳۵ میلیارد ریال برای هدیه به خوش مصرف‌های برق در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ 23 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد مرادی افزود: ۳۵ میلیارد ریال پاداش برای مشترکان خوش مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد برای یک دوره ۴ ماهه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه آغاز اجرای این طرح از اول خرداد تا پایان شهریورماه امسال است، عنوان کرد: در بخش مشترکان خانگی به ازای هر کیلو وات کاهش مصرف، دو هزار تومان پاداش پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفته که مشترکان اگر یک کولر گازی در یک اتاق اضافه را خاموش کنند، حدود یک میلیون تومان پاداش شامل آن‌ها می‌شود.

مرادی ابراز کرد: کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق ادارات در وقت اداری از جمله برنامه ریزی‌های انجام شده است که برای تحقق این مهم نیاز به همکاری ادارات است.

وی با تاکید بر اینکه مشترکان صرفه‌جویی در مصرف برق در فصل گرم سال را اولویت بدانند، ادامه داد: خریداری وسایل سرمایشی با برچسپ انرژی استاندارد، نگه داشتن دمای کولر‌ها روی ۲۴ درجه و سرویس کولر‌های آبی از جمله راهکار‌های مدیریت مصرف برق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار