سرباز شماره صفر اثر محمد سلیمی راد تندیس و لوح افتخار بهترین مستند را در جشنواره بین المللی ایثار را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۰۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ 25 May 2023

اختتامیه نخستین جشنواره بین‌اللملی فیلم و فیلمنامه ایثار در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و فیلمنامه ایثار با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و دکتر نظری استاندار محترم خراسان رضوی، دکتر سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان، سرخس استان خراسان رضوی و جمعی از هنرپندان پیشکسوت و خانواده شهدا در مرکز همایش‌های استان قدس رضوی مشهد برگزار شد.

فیلم مستند سرباز شماره صفر اثر سید محمد سلیمی راد در بخش مسابقه این جشنواره حضور داشت و توانست در دو بخش بهترین کارگردانی و بهترین تهیه کنندگی کاندیدا شود و پس از اعلام نظر هیات داوران توانست تندیس و لوح افتخار بهترین مستند (تهیه کنندگی) را کسب کنند.

مستند سرباز شماره صفر تا کنون توانست افتخارات زیادی در جشنواره‌های مختلف ملی و بین المللی برای استان کهگیلویه و بویراحمد به دست بیاورد.

نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلم‌نامه «ایثار»، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری شهرداری مشهد، استانداری خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، آستان قدس رضوی و سازمان صداوسیما، از ۲۹ اردیبهشت تا سوم خرداد امسال برگزار و آثار فیلم‌سازان برگزیده کشور را در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی به اکران عمومی درآورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار