معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از شرکت بیش از 12 هزار دانش آموز در چهل ویکمین جشنواره فرهنگی هنری فردا دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری فرداخبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ 25 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه رئیس و کارشناس مسئول فرهنگی وهنری اداره کل از دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری فردا در کانون شهید رجائی یاسوج بازدید کرد.
در این بازدید حجت دبیقی از بخش‌های مختلف دبیرخانه از جمله هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، رسانه و فضای مجازی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی و نقد ادبی و هنری بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت دبیرخانه جشنواره قرار گرفت.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد پس از این بازدید در رابطه با مراحل مختلف جشنواره فرهنگی هنری فردا گفت: این جشنواره در سال تحصیلی جاری در چهار مرحله مدرسه ای ، منطقه ای ،استانی و کشوری به صورت فرآیند محور در حال برگزاری است.
دبیقی خاطر نشان کرد: در چهل ویکمین جشنواره فرهنگی هنری فردا 12 هزار و ۵۸۲ نفر در گرایش‌ها و رشته های مختلف جشنواره شرکت کردند که علیرغم اینکه بخشنامه با تاخیر زمانی به استانها ابلاغ شده بود اما دانش آموزان استان استقبال خوبی از این جشنواره داشتند.
وی گفت: پس از داوری آثار در سطح شهرستانها ومناطق بیش از2000 اثر برگزیده در رشته وگرایشهای مختلف به دبیرخانه استانی ارسال شده ،که هم اکنون در مرحله داوری استانی هستند و انشاءالله در همین هفته جمع بندی نهایی انجام می گیرد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: آثار برگزیده نهایی به دبیرخانه کشوری واقع در کانون فرهنگی وتربیتی سمیه در تهران ارسال می گردد که امیدواریم شاهد درخشش دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار