اخبار حوادث
طی۲۴ ساعت گذشته برخی حوادث در استان کهگیلویه و بویراحمد ، موجب اقدامات امدادی از هلال احمرو اورژانس ۱۱۵ شده است .
کد خبر: ۱۱۰۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ 26 May 2023

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای یافتن مرد گردشگر مفقود شده در منطقه گرگو از توابع شهرستان بویراحمد ادامه دارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کاظم فلاح دوست افزود : این مرد که همراه خانواده خود از استان فارس به منطقه گردشگری گرگو در کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود به قصد پیاده روی خانواده خود را ترک کرد و پس از آن مفقود شد.

وی بیان کرد: پس از گزارش این حادثه در ساعت ۱۳ امروز یک گروه به منطقه برای یافتن گردشگر یاد شده اعزام شد و این تیم چهار نفره همچنان در حال جست و جوی فرد مفقود شده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هلال احمر یک گروه دیگر برای کمک به گروه نخست را آماده اعزام به محل حادثه کرده و امید می رود مرد مفقود شده با تلاش کارشناسان اعزامی پیدا شود.

سقوط بانوی ۴۴ ساله از ارتفاع

رئیس اورژانس استان از امداد رسانی به مصدوم سقوط از ارتفاع در شهنیز خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت ۶ و ۱۶ دقیقه بامداد امروز درخواست امداد رسانی به خانم ۴۴ ساله ای که از ارتفاع سقوط کرده بود به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

وی بیان کرد بلافاصله پایگاه اورژانس مارگون به سمت محل حادثه واقع در شهنیز مارگون اعزام و پس از اقدامات درمانی اولیه و باتوجه به آسیب های شدید مصدوم و نیاز سریع به رسیدگی درخواست بالگرد برای اعزام سریعتر نمود.

وحدت نژاد افزود:با توجه به نیاز فوری به درمان، بالگرد اورژانس استان اعزام و با مراقبت لحظه به لحظه مصدوم را به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل کردند.

انحراف اتوبوس در کمربندی یاسوج ۱۴ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس استان از امداد رسانی به مصدومین حادثه انحراف از مسیر اتوبوس خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۷ و ۳۷ دقیقه ۴ خرداد ماه سال جاری یک مورد انحراف از مسیر اتوبوس به مرکز پیام یاسوج گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه های اورژانس شهرک صنعتی،۳، ۴، ۵ و دشتروم به محل حادثه واقع در کمربندی چنارستان نرسیده به پلیس راه یاسوج_شیراز اعزام شدند افزود : این حادثه ۱۴ مصدوم برجای گذاشت که پس از اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ،جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

گیر افتادن آقای ۵۰ ساله در کمباین

رئیس اورژانس استان از امداد رسانی به مصدومی که در کمباین گیر افتاده بود خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد گفت: در ساعت ۱۳ و ۲۵ دقیقه یک مورد مبنی بر گیر افتادن آقایی ۵۰ ساله در کمباین و آسیب جدی به شکم و ران به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

وی بیان کرد : بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری پاتاوه به محل مورد نظر واقع در تمنک اعزام شد.

رئیس اورژانس استان در ادامه گفت : کارشناسان اورژانس ۱۱۵ آقایان رئیسی و کیانوری در اسرع وقت و با انجام اقدامات درمانی مناسب مصدوم را به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار