نایب رئیس هیئت سوارکاری گفت : به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر همایش شوسواره به میزبانی باشگاه سوارکاری آریوبرزن در شهر یاسوج برگزار شد .
کد خبر: ۱۱۰۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳ 27 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد خانم نجفی افزود : همزمان با  سوم خرداد ۱۴۰۲ و به مناسبت سالروز تاریخی آزادی خرمشهر هیات سوارکاری استان در باشگاه آریوبرزن همایش شوسواره‌ای برگزار کرد.

وی گفت : در این همایش که با حضور بهمن خوبی معاون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد ۴۶سوار از شهرهای یاسوج ، گچساران ، بهبهان ، نوراباد و برخی شهرهای دیگر حضور داشتند که ، قدرت اسب‌ها و توانمندی سوارکاران به نمایش گذاشته شد.
نجفی ادامه داد : خوشبختانه استقبال مردم از این همایش بسیار خوب بود و جمعیت زیادی نظاره گری این همایش محلی زیبا بودند.
نائب رییس هیات سوارکاری گفت : سوارکاری در فرهنگ ما لر‌ها همیشه وجود داشته و این همایش تنها یک ورزش نیست بلکه ترکیب زیبای ورزش، هنر و فرهنگ اصیل منطقه است که ذاتا اسب و لباس محلی و موسیقی محلی مارا به دوردست‌ها میبرد و حس خوشایند زنده نگه داشتن اصالت وفرهنگ ما را دارد.
شوسواره یک نمایش سوار بر اسب است که بصورت مسابقه یک برنده ندارد و از تمامی مالکان اسب و شرکت کننده در همایش توسط هیات تقدیر و تشکر بعمل آمد.

لازم به توضیح است باشگاه سوارکاری آریوبرزن یکی از باشگاه های خوب و فعال استان است که در مناسبت های مختلف هم برنامه ها و مسابقات با کیفیتی برگزار می کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار