استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخدام نیرو در دستگاه‌های دولتی خارج از اختیارات استان است و روال و معیار جذب نیروی دولتی قانون است.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 27 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده در برنامه دوره‌ای ملاقات عمومی روز‌های شنبه با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: در ملاقات‌های عمومی، تماس با سامد، نماز جمعه‌ها و سفر‌های شهرستانی که گفتگو و یا دیدار‌های مردمی داریم، اغلب متقاضیان اشتغال در نهاد‌های دولتی هستند.
در این نشست احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی، مرادعلی پیوند معاون توسعه و منابع استانداری، عیسی شهامت معاون هماهنگی امور عمرانی و سیدافضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار حضور داشتند.
استاندار تصریح کرد: ظرفیت سازی و توزیع مناسب کمی و کیفی نیرو‌های شاغل در دستگاه‌های دولتی براساس سیاست‌ها، راهبرد‌ها و وظایف عنوان شده در اسناد بالادستی است که قوانین خاص خود را دارد.
وی ابراز داشت: در همه آزمون‌های جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی و شرکت‌ها باید سهمیه جامعه ایثارگری به خوبی رعایت شود.
دکتر احمدزاده در رابطه با انتقاد یکی از کارخانه داران شن و ماسه در حاشیه روخانه بشار یاسوج گفت: سیاست اصلی و تصمیم قطعی ما جمع آوری همه کارخانجات تولید شن و ماسه در حوزه رودخانه بشار است.
استاندار تاکید کرد: هیج نهاد و یا دستگاه اجرایی حق تمدید و صدور مجوز به این کارخانه‌ها را ندارد و با تخلفات کارخانجات تولید شن و ماسه برخورد جدی می‌شود.
وی با بیان اینکه در پی تعطیلی کارخانجات تولید شن و ماسه در یاسوج نیستیم تاکید کرد: از طریق شورای فنی استان نقاطی شناسایی شود که به لحاظ زیست محیطی مشکلی ایجاد نکند و به صاحبان این بنگاه‌های تولید برای استقرار معرفی شوند.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: همه کارخانجات تولید شن و ماسه باید معدن در اختیار داشته باشند.  
استاندار با اشاره به اینکه به زودی برای نهضت ملی مسکن در یاسوج اقدامات خوبی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: به تولیدات این کارخانه‌ها در آینده نزدیک به شدت احتیاج داریم.  
احمدزاده تاکید کرد: اتحادیه کارخانجات شن و ماسه تشکیل شود و این اتحادیه در مقابل عملکرد آن‌ها هم پاسخگو باشد.  
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان هم خواست نسبت به عرصه‌ها و محدوده جغرافیایی تعیین شده دقت لازم را داشته باشند و اراضی این استان به استان دیگری تغییر پلاک داده نشود.
در این برنامه ملاقات عمومی ۲۵ نفر از مناطق مختلف استان مشکلات خود را مطرح کردند که مورد رسیدگی استاندار قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار