در این چند ماه تعمیرات و تجهیزات بسیاری صورت گرفته از جمله تجهیز سیستم های سرمایشی، گرمایشی و روشنایی که يکی از مشکلات و معضلات دانشجویان در فصل های تابستان و زمستان بود و از آن رنج می بردند، با پیگیری های مستمر و همکاری مجموعه دانشگاه برطرف شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 28 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دکتر کیانوش نریمان رئیس دانشگاه پيام نور دهدشت گفت : مشکل اساسی سند دانشگاه پیام نور دهدشت پس از سال ها که به عنوان بزرگترین مانع برای تبدیل واحد به مرکز و پذیرش رشته های ارشد بود با پیگیری چند ماهه مسئولین استانی و شهرستانی حل شد .

وی گفت:  در این چند ماه اخیر تعمیرات و تجهیزات بسیاری صورت گرفته از جمله تجهیز سیستم های سرمایشی، گرمایشی و روشنایی که يکی از مشکلات و معضلات دانشجویان در فصل های تابستان و زمستان بود و از آن رنج می بردند که این مشکلات با پیگیری های مستمر و همکاری مجموعه دانشگاه برطرف شد.
نریمان از درخشش دانشجویان این دانشگاه در ششمین دوره جشنواره رویش(کانون های فرهنگی و هنری) خبر داد و گفت: در مراسم ششمین جشنواره رویش که در دانشگاه پیام نور تهران برگزار شد، دربخش کانون های برگزیده و ایده های خلاقانه کانونی، مقام دوم کشوری به سرکار خانم نرگس بهزادی، دانشجوی رشته روان شناسی در بخش شعر نو، مقام دوم کشوری به آقای امیر فولادیان منش دانشجوی رشته حقوق در بخش شعر کلاسیک، مقام دوم کشوری به آقای احمدرضا فضیلت منش، دانشجوی رشته روان شناسی دانشگاه پیام نور دهدشت تعلق گرفت .
نریمان افزود: همچنین دانشجویان دانشگاه پیام نور دهدشت در نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور که به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد رتبه های خوبی کسب کردند که بر اساس نتایج اعلام شده سرکار خانم فاطمه همتی دانشجوی رشته روان شناسی، نفر اول بخش معارفی صحیفه سجادیه و آقای احمدرضا فضیلت منش نفر اول در بخش شعر آیینی در بین دانشجویان پیام نور کشور را کسب کردند.
نریمان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ بزودی شاهد تبدیل شدن واحد به مرکز و پذیرش رشته های پر متقاضی کارشناسی ارشد از مهرماه در دانشگاه پیام نور دهدشت باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار