تا هفته آینده؛
مدیر کل دفتر امور شهری وشورا‌های استان گفت: فرمانداری بویراحمد ظرف یک هفته به رفع مشکل آب سایت پسماند این شهر اقدام کند.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 28 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای این استان در نشست کارگروه پسماند و کارگروه حیوانات بدون صاحب و سگ های ولگرد گفت: همه دستگاههای اجرایی موظف هستند بنابر دستورالعمل اجرایی از سوی وزارت کشور به کمک شهرداری بیایند.
 بابکان پور افرود: فرمانداری بویراحمد در زمینه تعیین تکلیف سایت پسماند یاسوج ظرف مدت یک هفته ی آینده فرصت دارد  به رفع مشکل آب سایت پسماند یاسوج اقدام کند.

وی اضافه کرد: همچنین شهرداریهای شهرهای دهدشت و دوگنبدان در شهرستانهای کهگیلویه و گچساران نیز ظرف مدت یک ماه آینده باید برای رفع مشکلات سایت دفن زباله این شهرها اقدام کنند.
شهردار یاسوج هم در این نشست با اشاره به اینکه همه سعی می کنند توپ را به زمین شهرداری این شهر بیاندازند گفت: هرکسی پسماند تولید می کند طبق ماده هفت قانون پسماند هزینه جمع آوری آن را باید پرداخت کند.
مقدم  اضافه کرد: هم موضوع پسماند و هم دیگر خدمات شهری در مناطق الحاقی وشهرهای زیر ۵۰ هزار نفر به وسیله ی ماشین آلات به صورت رایگان جمع آوری می شود. 
وی افزود: از این پس از ارایه مجوز ساخت وساز در مناطق کم عرض به دلیل خدمات رسانی آتش نشانی در مواقع بحران جلوگیری می شود.

مقدم  به سایت دفن زباله یاسوج هم گریزی زد وگفت: سرمایه گذار با همت خوبی کار را دردست گرفت اما همکاری نکردن برخی دستگاهها از جمله مشکل آب موجب شد تا کارهای واگذاری سات دفن زباله در دست گرفته شود.
به گفته یشهدار یاسوج  تسهیلات تا سقف ۱۵  میلیارد تومان برای رفع مشکلات سایت دفن زباله این شهر در نظر گرفته شده است.

در این نشست مصوب شد که فرمانداران مطابق دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور هر فصل جلسه در خصوص سازماندهی حیوانات بدون صاحب و سگ های ولگرد برگزار و برای ساماندهی آنها به کمک شهرداری بیایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار