از‌تامین اعتبار برای۵روستای جلاله تا خط و نشان انتخاباتی فرماندار دنا
فرماندار دنا برگزار کنندگان انتخابات در هر سطحی را ملزم به امانت داری و بی طرفی دانست و گفت: مدیران از الان هوشیار باشند که حق استفاده از امکانات دولتی برای طرفداری از هیچ فرد، گروه و جریانی را ندارند و نباید دغدغه‌ای جز انتخاباتی سالم و باشکوه را داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ 28 May 2023

به نقل از تابناک کورش درخشان زاده گفت: 8 روستای شهرستان دنا با 400 خانوار در منطقه جلاله و سادات محمودی از داشتن نعمت جاده مناسب محروم هستند که رفع این مشکل دغدغه استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده و مستمر پیگیر هستند.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهوری برای احداث جاده 5 روستای منطقه جلاله و پل دسترسی 200 میلیارد ریال اختصاص یافت، عنوان کرد: طول این پروژه کوهستانی و سخت گذر 5 کیلومتر بوده که هم اکنون پیمانکار مشغول کار است.

درخشان‌زاده ابراز کرد: همچنین برخی روستاهای منطقه سادات محمودی از جمله دشت بز، منح، کت سیاه و مازه کز جاده مناسب ندارند و در زمستان تردد به سختی امکان پذیر است تا جایی که راه ارتباطی منطقه جلاله برای مدت طولانی قطع می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دنا خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم در حوزه جاده‌های روستایی، بهسازی معابر روستایی، احداث سالن و چمن مصنوعی ورزشی و ...در مناطق کم برخوردار این شهرستان اقدامات خوبی انجام شده است.

خط و نشان انتخاباتی فرماندار دنا

درخشان زاده در پاسخ به این سوال که با توجه به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی چه برنامه‌ای در دستور کار دارید؟ افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری دغدغه‌ای جز امنیت، سلامت و مشارکت نداریم و هر مدیری بخواهد از این خطوط قرمز عبور کند، بدون مصلحت اندیشی برخورد می‌کنیم.

وی مسئولان و برگزار کنندگان انتخابات در هر سطحی را ملزم به امانت داری و بی طرفی دانست و گفت: مدیران از الان هوشیار باشند که حق استفاده از امکانات دولتی برای طرفداری از هیچ فرد، گروه و جریانی را ندارند و نباید دغدغه‌ای جز انتخاباتی سالم و باشکوه را داشته باشند.

درخشان‌زاده تاکید کرد: از هم اکنون مسئولان و برگزار کنندگان انتخابات در شهرستان بدانند در صورت تخطی از قانون حتی در روز انتخابات، حکم مسئولیت آنان لغو خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار